יש אירופה: בית"ר סיימה את העונה עם ניצחון 0:2 נגד מכבי ת"א



שרון מימר וחניכיו ניצחו את סגנית האלופה משערים של סאבו טשכטר. ישחקו במוקדמות הליגה האירופה בסוף חודש יוני

בית"ר ירושלים שיחקה הערב (מוצ"ש) את משחקה האחרון במסגרת הליגה העונה, כשיצאה למשחק חוץ נגד מכבי ת"א. המארחת כבר איבדה סיכוי לזכות באליפות והראש שלה נמצא בגמר גביע המדינה נגד בני יהודה שיערך השבוע. בית"ר לעומת זאת הגיעה למשחק בידיעה שנקודה מספיקה לה כדי לסיים את העונה במקום השלישי. בירושלים כבר מתכוננים לעונה הבאה, כאשר במועדון כבר החלו במו"מ מול מספר שחקנים. מעל הכל, אלי טביב מחכה לסגור מול אלי אוחנה על חזרתו למועדון בתור מחזיק זכויות הניהול, בזמן שהבעלים לא יוכל להחזיק בקבוצה למשך שנתיים בעקבות פרשת הנער.

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר צפוי להמשיך בעונה הבאה לאור הצלחת הקבוצה מאז החליף את רן בן שמעון בינואר. המאמן פתח היום עם קליימן בין הקורות, קלטינס, מורי, דילמוני, וקונט בהגנה. פריירה, איינבינדר וסאבו בקישור. בריהון, שכטר ו-ורד בהתקפה.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה מחצית טובה מאוד מבחינת הירושלמים. כבר בדקה ה-12 סאבו העלה את האורחת ליתרון אחרי בישול של שכטר. 7 דקות בלבד חלפו והחלוץ כבש את השער השני וקבע 2:0 לבית"ר במחצית. במחצית השנייה מכבי ת"א הגיעה לכמה מצבים מסוכנים, כולל בעיטה אחת של טל בן חיים החלוץ שנבלמה אצל קלטינס בקו השער. גם בית"ר הגיעה לכמה הזדמנויות, כשחן עזרא היה השחקן העיקרי שאיים על השער של המארחת. התוצאה נשמרה עד הסיום ובית"ר ניצחה 0:2 וסיימה את העונה במקום השלישי.

 

משחקי מוקדמות הליגה האירופית יחלו בסוף חודש יוני, מה שלא מותיר לירושלים הרבה זמן לנוח.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה