פתרונות הדפסה לעסקים



אם יש לכם עסק אתם כבר יודעים שאתם חייבים להיות בחוד החנית מבחינה מקצועית. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בציוד המשרדי החדשני ביותר כמו מדפסות, סורקים, מגרסות ועוד. תחום פתרונות ההדפסה לעסקים, למשל, רק מתפתח מיום ליום ואחד המוצרים שאתם חייבים לעסק שלכם היא מדפסת לייזר משולבת. תמשיכו לקרוא ותבינו למה.

 

מדפסת לייזר משולבת נחשבת למדפסת האיכותית ביותר מבחינת צבע ההדפסה והדיוק. בנוסף, מדפסת זו כוללת פקס, מכונת צילום וסורק כך שאתם חוסכים רכישה של 2 מכשירים נוספים. עם זאת, החסכון במדפסת לייזר משולבת אינו רק כספי אלא גם פיזי מסיבה אחת: אתם חוסכים את מקום האחסון של ארבעה מכשירים שונים. למעשה, ברכישת מדפסת לייזר משולבת העסק שלכם יהיה גם נוח, גם פרקטי וגם מתקדם טכנולוגית.

אבל בל נשכח את מטרתה המקורית של המדפסת שהיא ההדפסה. בתחום הזה אתם יכולים להיות רגועים מכמה סיבות:

  1. מדפסת לייזר משולבת מאפשרת להדפיס כמות גדולה של הדפסות בזמן מהיר במיוחד.
  2. מדפסת לייזר משולבת מאפשרת הדפסה איכותית מבחינת צבע ההדפסה והדיוק.

עם זאת, כיום קיימים סוגים שונים של מדפסות לייזר למשל: מדפסות שמופעלות באמצעות מסך מגע ומדפסות שמופעלות באמצעות לוח מקשים. כמו כן, המדפסות שונות זו מזו מבחינת הזכרון שלהן, רזולוציית ההדפסה, אופן חיבורן, מהירות ההדפסה, אפשרויות הצילום, סוג הסריקה ועוד. לכן, מומלץ לפני כל רכישה של מדפסת לייזר משולבת להתייעץ עם המומחים בתחום, למשל המומחים של נט פרינט.

חברה זו הוקמה ומנוהלת ע"י אנשי מקצוע מתחומי המחשוב שמתמחים בתחום ההדפסה. החברה מוכרת ומשכירה מוצרים שונים של ציוד משרדי כגון מדפסות, סורקים, מגרסות, מכשירי פקס, מסכים ועוד. אופציה זו מאפשרת התאמה מלאה לדרישות העסק שלכם, למשל לשכור מדפסת לפני תקופות לחוצות בעבודה שיצריכו הדפסות מרובות. ולא, אתם לא חייבים להגיע פיזית למשרדי החברה בהרצליה ואתם יכולים לרכוש את המדפסת אינטרנטית.

החברה מפעילה אתר אינטרנט ודף פייסבוק שבהם תוכלו לרכוש מדפסות לייזר משולבות ממיטב היצרנים, למשל: סמסונג וזירוקס וכן לרכוש את כל הציוד ההיקפי כמו טונרים, מיכלי דיו ועוד. אנשי החברה עומדים לרשותכם פיזית וטלפונית בימים א-ה בשעות 08:30-17:30: בטלפון שמספרו הוא 09-9576119. אתם כמובן יכולים גם להשאיר הודעה באתר האינטרנט של החברה או לשלוח מייל למשרדיה.

בנוסף, החברה מפעילה מעבדת שירות תיקונים כך שאתם בידיים טובות לכל אורך הדרך. ואגב, אם תרכשו מדפסת לייזר משולבת היא תגיע אליכם לרוב תוך 24 שעות במשלוח חינמי. ובונוס נוסף – אם לא תשתמשו במדפסת תוך שבועיים מיום רכישתה, אתם יכולים להחזירה ולקבל את מלוא כספכם חזרה. אז למה אתם מחכים? בואו להבטיח שגם אתם תהיו הכי מקצועיים עם מדפסות לייזר משולבות מהדור החדש. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה