סדנת בישול בין דורית ייחודית בבית בארנונה ירושלים מרשת מגדלי הים התיכון

הבית בארנונה ירושלים, בית דיור איכותי לבני הגיל השלישי מרשת מגדלי הים התיכון הממוקם בשכונת ארנונה ,ערך בשבוע האחרון , סדנת בישול ייחודית לדיירי הבית ובני משפחותיהם. כחלק ממגוון הפעילויות הבין דוריות הנערכות בבית בארנונה לאורך כל השנה וכחלק החיבור החברתי של כל דיירי הבית ומשפחותיהם , התקיימה בשבוע שעבר סדנת בישול משותפת לסבים וסבתות, לנכדים ונינים שהעניקה לכל המשתתפים חוויה קולינרית, משפחתית ומגבשת כאחד. סדנת הבישול והפעילות הבין דורית המשותפת הינה נדבך נוסף בקשת הרחבה של פעילויות תרבות, תוכן, פנאי ועניין שמציע הבית לדייריו בכל יום ובכל עת , תחת הקונספט המרכזי של רשת מגדלי הים התיכון "מעניין לחיות פה" .

סדנת הבישול כללה הדרכה פרונטלית של הדיאטנית רותי סלע ולאחריה עברו המשפחות לשלב ההכנה המשותפת של המאכלים השונים. סדנת הבישול חיברה סביב המנות השונות את בני הגיל השלישי ואת הדור הצעיר החל מגיל שלוש ועד לחיילים בצבא סדיר שהגיעו להשתתף בסדנה לצד הסבא או הסבתא. 

כמו –כן אפו הסבים וסבתות, הנכדים והנינים מאפים שונים, פיצות, עוגות ועוגיות.

לאחר סדנת הבישול השתתפו דיירי הבית ובני משפחותיהם הצעירים בהקמת הגינה הקהילתית החדשה של הבית שכללה שתילת צמחי ירק ותבלינים שונים.

את הפעילות הבין דורית הייחודית, קינחו כל דיירי הבית בני הגיל השלישי והדור הצעיר בפעילות משותפת בבריכה שבבית בארנונה ,בצפייה בסרט ובאכילת המאכלים שהוכנו בסדנת הבישול.

יואב ויס, מנהל הבית בארנונה ירושלים:"אחד העקרונות החשובים המנחים אותנו בעשייה היומיומית בבית בארנונה ירושלים הוא העצמת הקשר החברתי בין כל דיירי הבית, חיזוק הקשר הבין דורי בין דיירי הבית לבני משפחתם וצמצום מוחלט של תפיסות העולם בין הדור הצעיר לדור המבוגר.  אין מילים לתאר את ההתרגשות הגדולה בקרב הסבים והסבתות  ושל הנכדים והנינים במהלך הפעילות הבין דורי שקיימנו ובצד זה את מוסר ההשכל של בני הדור הצעיר הלומדים להעריך מקרוב את הכישורים ואת האישיות שעומדת מאחורי הסבא הסבתא או הסבא-רבא והסבתא רבה שלהם, על מהי תשוקה לחיים ועד כמה אפשר להיות מעניין ומרתק גם בגיל השלישי".


תמונה: יח"צ 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה