נחנך מרכז הספורט על שם משפחת קראפט



מתחם ספורט בינלאומי, מקצועי, חדשני ואטרקטיבי הכולל מגרשי כדורגל ומתקנים נוספים לרווחת הציבור

מרכז הספורט ע"ש משפחת קראפט הוקם באדיבות משפחת קראפט, אשר תרמה 6 מיליון דולרים לבנייתו  זאת בשיתוף עם מפעל הפיס, הטוטו ו"הקרן לירושלים" , בהובלת אגף הספורט של עיריית ירושלים ובאמצעות חברת "מוריה".

מרכז הספורט ע"ש משפחת קראפט צפוי לשמש במשחקי המכביה ה- 20 שיתקיימו בעיר בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים, בתחרויות הכדורגל וכולל 2 מגרשי כדורגל עם דשא סינטטי ורגיל, ומגרש פוטבול עם דשא סינטטי.

בנוסף למגרשים מרכז הספורט כולל בין היתר טריבונות לאוהדים, כ-350 צופים בכל מגרש, גידור ותאורה, חדרי הלבשה חדישים, שבילים להולכי רגל, חניה, משרדים ומתקנים נוספים לרווחת הציבור.

בשנים האחרונות הפכה ירושלים לבירת הספורט של ישראל הקיימת את אירועי הספורט הבינלאומיים הגדולים בארץ, כגון מרתון ווינר ירושלים, אירועי הפורמולה, המכביה ואירועים רבים נוספים. במסגרת מהפכת הספורט שחוותה העיר בתקופת ברקת הוקמה קריית הספורט הבינלאומית במלחה הכוללת את הפיס ארנה, אצטדיון טדי המורחב, ותכניות להרחבתה מרכז הטניס, הקמת בריכה אולימפית ועוד. בנוסף הוקמו אולמות ספורט חדשים רבים, נחנכו שבילי ריצה ואופניים ברחבי העיר, הוקמו גינות עם מתקני כושר וספורט בשכונות ועוד. הקמת מרכז הספורט החדשני על שם משפחת קראפט  , באדיבות משפחת קראפט, תביא להרחבת היריעה הספורטיבית בעיר על ענפיה השונים, לרבות פיתוח ענף הפוטבול האמריקאי ומתקניו בעיר.

ראש העיר ניר ברקת הודה למשפחת קראפט על תרומתה "מרכז הספורט ע"ש משפחת קראפט יתרום רבות להפיכת ירושלים לבירת ספורט ואתלטיקה בין לאומית. חברי היקר רוברט קראפט היה חלק בלתי נפרד מצמיחתה והתפתחותה של העיר ירושלים ומתנה זו, אשר אנו חונכים היום כחלק מחגיגות 50 השנים לשחרור ירושלים מעידה על הקשר העז והמחויבות של משפחת קראפט לבירת ישראל ולחיזוק הספורט בירושלים".

רוברט קראפט אמר כי מרכז הספורט על שם משפחת קראפט מאפשר לי להשקיע בשתיים מאהבותיי הגדולות ביותר- אהבתי לישראל ואהבתי לספורט הקבוצתי ובראשו הפוטבול האמריקאי ולתמיכה בספורטאים צעירים. התאהבתי בארץ ישראל כבר בביקורי הראשון בה בשנת 1963 ושמתי לי למטרה להשקיע בה ובפיתוחה מאז. נחשפתי למעלות הרבות של ספורט וספורט קבוצתי בפרט, ביניהן תחושת אחדות והתגברות על פערים תרבותיים, פיתוח מנהיגות ועבודת צוות וקידום כושר ובריאות. לפיכך, משפחתי ואני גאים לייסד את מרכז הספורט רחב הממדים והרב- תחומי הזה, הראשון מסוגו בירושלים".

תמונות: ג'קי לוי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה