מצעידים את המגזר השלישי קדימה



כנס Jgive לעמותות בנושא 'ניו-מרקטינג למגזר השלישי', התקיים השבוע בבנייני האומה בירושלים, עם מעל 300 נציגים של כ-200 עמותות

בכנס השתתפו: אשת התקשורת סיוון רהב-מאיר, אורי בן שלמה מנכ"ל Jgive, אלון קורם אנליסט ב-google ישראל, רמי רושקוביץ מנכ"ל גריי קונטקט - אדלר חומסקי, מני בן-עדי מנהל שיווק דיגיטלי, ושמרית הדברג מנהלת עסקית בפלטפורמת הענן של google.

בכנס נידונו נושאים כגון הפיכת פעילות עמותה ל"אייטם", מענק google לעמותות ו-G-Suite השירות החדש של google לארגונים, Storytelling ותוכן ברשתות חברתיות, כיצד בונים ומנהלים קמפיין מימון המונים מוצלח. 

אשת התקשורת סיון רהב מאיר נשאה דברים בכנס וסיפרה נקודה משמעותית בחייה שבה הבינה את הסוד מאחורי התקשורת: "השר אורי אורבך ז"ל, ארגן בזמנו פסטיבל נוסטלגיה במתחם התחנה בירושלים, זה היה אירוע מרתק. ילדים הצטלמו בשחור לבן, אכלו שערות סבתא, דיברו בטלפון חוגה ועשו פשוט דברים כפיים שפעם עשו. הורים, ילדים, סבים וסבתות נהנו יחד. אחרי שביקרתי שם, רציתי לכתוב על זה בפייסבוק שלי, לעשות כתבה לחדשות, לשדר על זה ופשוט לספר לכולם על הפרויקט המקסים הזה. אז דיברתי עם אורבך ושאלתי אותו 'איך לא ביקשת יח"צ?' והוא ענה לי פשוט 'אני לא מבקש יח"צ כשהתוכן טוב, ברגע שתווכחי אליו את תרצי ליחצן אותו לבד'.

"אל תשתנו, לכל אחד יש את ה-DNA  של הארגון שלו ואת הייחוד שלו. מתוך הפעילות המקורית והאמיתית שלכם, תוציאו תוכן טוב ואותו תמנפו".

 

קרדיט צילום: זוהר שמש

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה