גמר ליגת הכדורסל של בתי הכנסת בירושלים



בתי הכנסת : ניצנים, שורשים, רמות ציון ורעות הפעילו לפיינל פור, משחק הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב ה-30.07.17 בשעה 20:50 בהיכל הספורט מלחה

ליגת הכדורסל לקהילות בתי הכנסת בניהול  אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים מגיעה לנקודת השיא.

ביום ראשון הקרוב, ה- 30.07.17, בשעה 20:50 (הכניסה חופשית) ייערך הגמר הגדול של ליגת בתי הכנסת בהיכל הספורט במלחה. למעלה מ-1000 צופים צפויים להגיע למשחק הגמר.

לפיינל פור של הליגה העפילו 4 בתי כנסת שיתחרו על התואר הנכסף של אלופי ליגת הכדורסל של בתי הכנסת בירושלים 2017 : בית הכנסת ניצנים , בית הכנסת שורשים , בית הכנסת רמות ציון ובית הכנסת רעות.

בשלב חצאי הגמר יתמודדו ניצנים מול שורשים ובמשחק השני יפגשו רמות ציון את הנבחרת  של בית הכנסת רעות.

שתי המנצחות של חצאי הגמר ייפגשו במשחק הגמר ביום ראשון הקרוב בהיכל הספורט במלחה. הפרס הראשון שיחכה לקבוצה שתנצח בגמר ,מלבד גביע האליפות, יהיה סיר קוגל לקידוש בבית הכנסת המנצח.  

משחק הגמר, יינעל את העונה המוצלחת ביותר של ליגת הקהילות ובתי הכנסת בכדורסל בירושלים.ליגת בתי הכנסת המתקיימת בבירה זו השנה השביעית ברציפות ומהווה את ליגת הכדורסל של בתי הכנסת הגדולה בישראל , שברה השנה את שיא המשתתפים עם לא פחות מ-24 קבוצות הנוטלות חלק פעיל במשחקי הליגה, הנמשכת קרוב לחצי שנה . 

הליגה, נולדה ביוזמת קהילות בתי הכנסת שפנו לראש העיר ירושלים ניר ברקת שיפעל להקמת הליגה. מאז פתיחתה, הפכה הליגה לשיחת היום בקרב מתפללי בתי הכנסת בירושלים והביקוש לרישום מצד קהילות רבות בעיר משנה לשנה עולה כולל קבוצות חרדים. 

הליגה נפתחה בחודש ינואר השנה בהשתתפות שיא של 24 קבוצות מכל שכונות העיר כאשר במהלך העונה התקיימו קרוב ל-100 משחקים! המשחקים התקיימו במגרש הכדורסל בהיכל הספורט מלחה ובאולם הספורט ברמות.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "המודל שיצרנו הפך מהר מאוד למסורת ומדי שנה מתרחב עם השתתפותן של קהילות נוספות. זו עוד דוגמא לביסוס מעמד הספורט בבירה בצורה ייחודית בשילוב של קודש וחול".

ראש מינהל תרבות וספורט בעירייה, אריאלה רג'ואן " ליגת הכדורסל של בתי הכנסת היא אחת מפעילויות הספורט הייחודיות המתנהלות במהלך השנה בעיר. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח ולחזק את הספורט בירושלים, בשכונות העיר ולעודד את התושבים מכל המגזרים בעיר לעסוק בספורט וליהנות משלל הפעילויות שהעירייה מפיקה."

מנהל אגף הספורט העירוני, איציק קורנפיין:" ליגת הכדורסל של בתי הכנסת בירושלים הפכה לשם דבר ולמסורת מבורכת ההולכת ומתעצמת בכל שנה. השנה שברנו את שיא המשתתפים והמטרה שלנו היא להגדיל הליגה גם בשנה הבאה ולצרף עוד ועוד קהילות שייקחו חלק בחוויה הייחודית של הליגה. השלבים הסופיים של הליגה צפויים להיות מותחים ומרתקים וכמובן גמר הליגה שכמו בכל שנה מספק מתח ועניין רב". 

 תמונות: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה