גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל 2017



אירוע גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל, בהפקת מחלקת הספורט בנימין, שנערך בחמישי האחרון ב'זיו' בירושלים הוקדש לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח בפיגוע ירי בסמוך לשבות רחל בבנימין

מלאכי ז"ל היה מהשחקנים הבולטים של ליגת הכדורסל של בנימין ושיחק בנבחרת כוכב השחר, נרצח בדרכו חזרה ממשחק כדורסל במסגרת ליגת בנימין. מועצה אזורית מטה בנימין ומרכז קהילתי בנימין החליטו לייחד את אירוע גמר הליגות לזכרו של מלאכי ז"ל שהיה חובב ספורט מושבע.

ליגות בנימין הפכו למסורת בת מספר שנים ומתקיימות בעשרות יישובים במטה בנימין בתקופת האביב והקיץ. השנה, רשמו הליגות שיא משתתפים עם למעלה מ-90 קבוצות מהישובים השונים ויותר מ-1000 שחקנים שנטלו חלק במשחקי הליגה.

משחקי הגמר של הליגות נערכו במגרש הכדורגל ובאולם הכדורסל המרכזי של בית הספר 'זיו' בירושלים.

רגע השיא של הערב כולו היה טקס מרגש במיוחד בהשתתפות אורח הכבוד של הגמר - מאמן נבחרת העתודה של ישראל עודד קטששהגיע לכבד את המשפחה ואת האירוע,אבי רואה ראש המועצה האזורית בנימין, יעל כהן מנהלת המרכז הקהילתי בנימין, אליעזר ושרה רוזנפלד, הוריו של מלאכי ז"ל ועוד.  

עודד קטש אמר בטקס המרכזי :" התרגשתי מאוד להכיר מקרוב את משפחת רוזנפלד ולשמוע את סיפורו המיוחד של מלאכי ז"ל. הגעתי לחזק את משפחת רוזנפלד אבל יצאתי מהם מחוזק. הם משפחה מדהימה המעניקה הרבה השראה ואופטימיות ומכניסים את כולנו לפרופורציות הנכונות של החיים". קטש המשיך :" לראות כל כך הרבה ילדים ובני נוער מבנימין עוסקים בספורט לאורך כל השנה בליגות מסודרות זה מחמם את הלב. משחק הכדורסל הוא אמצעי לחיבור ולקשר בין אנשים והוא הרבה מעבר לעוד זריקה לסל. לראות את בני הנוער משחקים ורצים על המגרש החזיר אותי לימים שלי בתור נער באימונים ובמשחקים".

במהלך הטקס העניק קטש לאליעזר ושרה רוזנפלד חולצה של נבחרת ישראל עם הקדשה אישית שלו למזכרת. משפחת רוזנפלד התרגשה מאוד מהמחווה של קטש.

בתואר אלופת ליגת הכדורסל של בנימין זכתה הנבחרת של ישוב חשמונאים לאחר שגברה בגמר על הנבחרת של כפר האורנים 51:57 . בגמר הכדורגל הביסה  נבחרת נעלה את עלי 1:4 וזכתה בצלחת האליפות.  

יעל כהן, מנהלת מרכז קהילתי בנימין :" ליגות בנימין מהוות נדבך נוסף בתנופת הספורט הגדולה שעוברת בנימין. גמר ליגות בנימין בכדורסל ובכדורגל של בנימין מהווה את אירוע השיא עבור כל הקבוצות, השחקנים והשחקניות  מהישובים השונים שנטלו חלק בליגות לאורך כל השנה. מלאכי רוזנפלד ז"ל שהיה חלק בלתי נפרד מליגת הכדורסל של בנימין נרצח בדרכו חזרה מאחד ממשחקי הליגה ועבורנו זה היה אך טבעי להנציח את זכרו בליגה אותה הוא כה אהב ובה שיחק. רוחו של מלאכי עדיין אתנו וכולי תקווה שנמשיך במסורת זו להנצחת שמו גם בשנים הבאות".

אליעזר רוזנפלד: "עבורנו זה בהחלט ערב מרגש ובלתי נשכח והחיבור של הספורט ובמיוחד הליגות של בנימין להנצחה של מלאכי הוא חיבור חזק שמעניק לנו המון כוח להמשך. הייתה לי הזכות לשחק לצד מלאכי בארבע השנים האחרונות והמסר שלי להורים הוא לנצל את הזכות הזו  לשחק ביחד עם הילדים שלכם בכל גיל. הספורט הוכיח שאפשר להגיע דרכו להישגים חברתיים ענקיים בדיוק כמו שהאמין מלאכי. אין לי מילים להודות למרכז קהילתי בנימין על היוזמה הברוכה ולעודד קטש שהגעתו לאירוע ריגשה אותנו וחיממה לנו את הלב ".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה