הפועל י-ם (כדורגל) מתייבשת: יו"ר הקבוצה התפטר מתפקידו



יו"ר הפועל ירושלים בכדורגל, צחי בזיז התפטר מתפקידו. "אין ביכולתי לתרום יותר למועדון שכל כך יקר לליבי". וגם הדשא במגרש האימונים המסורתי בקריית היובל מתייבש בגלל אי אספקת מים למקום.

לאחר ירידתה לליגה א' נדמה שהמאבק האמיתי של הפועל ירושלים (כדורגל) הוא לשרוד. לא מדובר במונחים של לשרוד בליגה א' אלא במובן הפשוט יותר של לשרוד כדי להתקיים. הבעיות במועדון ממשיכות להגיע בצרורות. זה התחיל כאמור עם הירידה לליגה א', נמשך עם החוב למאמני הנוער שטרם הוסדר, אי אספקת מים למגרש האימונים בקריית היובל, שחקנים שלא חתומים על חוזה ועכשיו גם עם התפטרותו של יו"ר הקבוצה צחי בזיז.

היום (ג') פרסם יו"ר הפועל ירושלים, צחי בזיז מכתב להנהלה, לשחקנים ולאוהדים. בזיז כתב שלאחר שנה קשה וסוערת במיוחד הוא הגיע להחלטה כי אין ביכולתו לתרום יותר למועדון. "התלבטתי קשות וסירבתי לוותר מתוך תחושת אחריות שלא נוטשים ספינה טובעת אך כפי שציינתי קצרה ידי מלהושיע. אוסיף ואומר שבנוסף עליי לתמוך בזוג הוריי אשר לצערי חלו כל אחד לחוד במחלה קשה במהלך החודשים האחרונים וזה גם הזמן להקדיש להם יותר. מאחל להפועל ירושלים ולבא אחריי את ההצלחה ומודה לכולם." דברי בזיז.

בנוסף, אף שחקן לא חתום בפועל על חוזה. כל השחקנים שסוכם איתם כי ישחקו בעונה הקרובה בקבוצה נמצאים כרגע במצב של "חוזה מדומה" של חוזה שהוא רק בעל פה. זה אומר חוזה לשמונה חודשים ותו לא.

הצרות לא מפסיקות כאן. הנהלת הפועל ירושלים, כך על פי תחקיר של רדיו ירושלים חייבת למאמני מחלקת הנוער של הקבוצה שכר על עבודתם. שכר שלא שולם. מאמני הנוער טוענים שבעקבות פגישה עם גורמים במועדון הובטח להם שעד התאריך ה-15.8 ישולם להם חצי מהחוב ועד סוף חודש אוגוסט תשולם להם יתרת החוב. "כולי תקווה ששוב לא יחזירו את פנינו ריקם" כך אומר נציג מאמני הנוער יניב פסו.

על כל אלה, כמעין מטאפורה על מצבו של המועדון החשוב הזה, הדשא במגרש האימונים המסורתי של הפועל ירושלים בקריית היובל פשוט מתייבש. אין אספקה של הדבר הכי בסיסי למגרש דשא – מים, והתמונות לא נותנות מנוח. ניתוק המים ממגרש האימונים נוצר בגלל אי תשלום של המועדון וכך במשך כמעט שלושה שבועות לא היו מים במועדון. המשמעות היא כי בנוסף לדשא היבש לא היו שירותים ומקלחות לטובת השחקנים. בתום האימון השחקנים הולכים להתקלח במקלחות של בריכת טיילור הסמוכה.                       

 צילום: מישל דיין


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה