פסטיבל הבירה ירושלים מציין את השנה 13



פסטיבל הבירה בירושלים ייערך זו השנה ה-13 ברציפות, זהו פסטיבל הבירה הגדול והמגוון בארץ. כל קיץ מבלים בפסטיבל עשרות אלפי מבקרים, שנהנים מ-120 טעמי בירה שונים, ייחודיים ומיוחדים, דוכני מזון, מתחם אקססוריז ובגדים וכמובן הופעות חיות שוות

פסטיבל הבירה בירושלים נוסד בשנת 2004 ומאז הפך למסורת ירושלמית. השנה בפסטיבל הברים יגישו מעל ל-120 טעמים שונים של בירות. הפסטיבל יחל בשעה 18:00, בגן העצמאות במרכז ירושלים,לרכישת כרטיסים, החל מ40 ₪  בקרו באתר או בעמוד הפייסבוק.

ביום רביעי 23 באוגוסט תארח להקת 'כנסיית השכל' את סולני להקת היהודים, תום ואורית פטרובר על הבמה במרכז ירושלים. להקת כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, הוציאה בחודש יוני האחרון את אלבומה החדש והתשיעי במספר,"זה לא אני".בדומהלכל אלבומי הלהקה, על רוב הטקסטים והלחניםאחראי רן אלמליח, ואת העיבודים המוסיקליים עושה הלהקה כולה. על ההפקה המוסיקליתאחראי אמיר צורף המוכשר. לאחר כ- 25 שנות פעילות של רוק'נרול משובח, אנרגטי וסוחף, ושירים שהפכו לנכסי צאן ברזל בפסקול הישראלי כמו "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "איך זה מרגיש", "ידיים למעלה",ועוד להיטים משובחים. השנהחוזרת הלהקה אל בימת פסטיבל הבירה בירושלים עם אורחים מפתיעים. בפעם הראשונה על במה אחת תופיע הלהקה עם סולני להקת 'היהודים' תום ואורית פטרובר, שמציינים השנה20 שנות פעילותשל להיטי רוק כמו "אלה", "הזמן שלך" "ג'קי" ועוד. הקהל ייהנה מחיבור מיוחד של שתי אגדות רוק מעולותוהופעה חד פעמית במיוחד לכבוד פסטיבל הבירה בירושלים. לאחר ההופעה תעלה עפרה ברעם, דיג׳יית ומפיקה מוסיקלית, מנגנת בארץ ובעולם, הופיעה לצד אמנים כמו W&W, ויני ויצ׳י ואמנים גדולים בארץ ביניהם עידן רייכל, אביב גפן, שלומי שבת, עברי לידר ודודו טסה.  מגיעה לפסטיבל הישר מסיבוב הופעות בארה״ב.

ביום חמישי 24 באוגוסט יארח מוקי את נצ'י נצ' על הבמה במרכז ירושלים. המוזיקאי מוקי שהחל דרכו בלהקה שבק ס' ולאחר מכן בנה קריירת סולו מפוארת שחתומה על להיטי ענק כמו 'ילדה סוכר', 'לב חופשי', 'ילד של אבא' ועוד רבים, חוזר אל פסטיבל הבירה בירושליםלקראת אלבומוהחדש. האלבוםהשביעי במספר,'הולך על מים', יושק בספטמבר 2017, ובדומהלאלבום הקודם, 'ילד של אבא', גם אלבום זה בהפקתו של אורי אבני, ובהשתתפותם של שלמה ארצי, דודו טסה וחנן בן ארי. נצ׳ינצ׳ (רביד פלוטניק) הוציא השנה אלבום חדש, 'שפל וגאות' והואאחד הראפרים העסוקים בישראל, שהפך בשנים האחרונות לאחד מהקולות הצעירים המבטיחים והאהובים בארץ. בהמשך הערב יעלו Rising Dust, הרכב טראנס ירושלמי, שמנגןמוזיקה קלילה ואוורירית  שמתאימה גם לקהל שלא בהכרח חובב מוסיקת טראנס. מתחילת שנת 2017 ההרכב נמצא בנסיקה ומופיע בארץ ובעולם,בפסטיבלימוזיקה אלקטרונית, מסיבות רחוב עירוניות,פאנג'ויה ועוד. בשני ערבי הפסטיבל על הפטיפונים - רזדינט הבית של פסטיבל הבירה ירושלים בשנים האחרונותבן דויד,דיג'יי מחונן שגדל במועדונים של ירושלים,ועובד כיוםבהפקות גדולותבניו יורק ושיתופי פעולה עם השמות החזקים בעיר‏23 אוגוסט 2017‏23 אוגוסט 2017.

*כניסה, מכירה והגשה למבוגרים מעל גיל 18 *אין כניסה עם נשק למתחם *האירוע נגיש לבעלי מוגבלויות.

תמונות: נתנאל טוביאס  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה