תושב מזרח העיר ומרכז הארץ חשודים שגנבו רכב ממרכז הארץ



נתפסו 'על חם' 2 חשודים בחשד שגנבו רכב ממרכז הארץ, היום (ב') הם יובאו להארכת מעצרם, בחיפוש שנערך ע"י השוטרים נתפסו מספר מכשירים ניידים החשודים כגנובים וששימשו את החשודים לביצוע העבירה, כסף מזומן והמחאות בסך אלפי שקלים

אמש בשעות הערב התקבל מידע במשטרה לפיו רכב שנגנב ממרכז הארץ ככל הנראה על גבי גרר נמצא בירושלים לכיוון דרום העיר.  כוחות המשטרה שקיבלו את הדיווח נערכו מיד בפעילות מבצעית מתוחכמת, במהלכה נערכו חסימות חכמות שמטרתן 'לתעל' את הגרר עם הרכב הגנוב לציר בו ערוכים השוטרים.
עם התקדמות הפעילות, לאחר זמן קצר איתרו השוטרים את הגרר ועליו הרכב הגנוב, בו היו שני חשודים (53 מרכז, 33 מזרח י-ם), שנעצרו והועברו לחקירה בתחנת מוריה בחשד לגניבת רכב.

בחיפוש שנערך ע"י השוטרים נתפסו מספר מכשירים ניידים החשודים כגנובים וששימשו את החשודים לביצוע העבירה, כסף מזומן והמחאות בסך אלפי שקלים.
במהלך חקירתם עלה כי החשודים פועלים בדפוס פעולה קבוע, לפיו נוהגים עפ"י החשד להגיע עם הגרר לחניון ציבורי במרכז הארץ, שם בחרו את הרכב אותו רצו לגנוב, והעלו אותו על גבי הגרר במטרה להוציאו לשטחי יו"ש. היום (ב') יובאו החשודים להארכת מעצרם בפני בית המשפט.
החקירה נמשכת במטרה להגיע למתלוננים נוספים שרכבם נגנב בדפוס פעולה דומה.
 
משטרת ישראל פועלת כבשגרה בפעילות גלויה וסמויה ובפריסה רחבה במטרה לתת מענה מהיר ומקצועי לאזרח הנורמטיבי שומר החוק ולכל דיווח או קריאה המתקבלת במוקד המשטרה.היערכותם הנחושה של השוטרים, גיבוש פעילות מבצעית מתוחכמת תוך זמן קצר והוצאתה לפועל במקצועיות, הביאו לתפיסת הרכב הגנוב על גבי הגרר ולמעצרם של החשודים דקות ספורות לפני מעברם לתחומי יו"ש.

תמונה: דובר המשטרה  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה