גדר גורים – בהכרח?



מכירים את האמרה שירושלמים לא אוהבים כלבים ומים? אנחנו לא יודעים לגבי המים אבל לגבי הכלבים יש לנו פתרון – גדר לכלב שתפחית את החרדות של השכנים הירושלמים מהכלב שלכם. המשיכו לקרוא וגלו למה גם אתם חייבים גדר לכלב שלכם במיוחד בימיו כגור.

 

פודל או בולדוג?

לא משנה איזה כלב יש לכם אתם מן הסתם זוכים למבטים מהשכנים. כדי להבטיח שהכלב שלכם לא יפחיד את השכנים אנחנו ממליצים על גדר לכלב, אם הכלב שלכם רק גור. למעשה, גדר לכלב תורמת לגור שלכם כי היא מאפשרת לו להינות מיתרונות רבים, למשל האפשרות לעשות צרכים בזמן שאתם לא בבית במקום ספציפי.

בטח תשמחו לדעת שכיום יש מגוון גדלים של גדרות לגורים החל מ-61*71 ועד 91*71. גם טווח המחירים משתנה ונע בין 200-300 ₪.  גדר זו מאפשרת לכם ליהנות מהגינה הירושלמית שלכם מבלי לדאוג לרווחת הגור. גדר זו לרוב בנויה בצורה של מתומן עם שערי פתיחה וסגירה והיא יציבה במיוחד.

שווה לכל נפש

המחיר הנוח של גדר לכלב מאפשרת גם לגורים שלכם ליהנות מכל היתרונות, למשל מתחם משחק סגור, אפשרות לאילוף ועוד. למעשה, ההמלצה כיום היא להשאיר את הגור בגדר לכלב עד אשר הוא מאולף. באופן זה נחסכת מכם מלאכת הגמילה המתישה מהגדר וגם השכנים יגידו לכם תודה.

למעשה, גדר לכלב היא אמצעי חינוכי מהמדרגה הראשונה ומתאימה בעיקר לגורים. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – גדר לכלב היא מוצר יציב במיוחד שאינה ניתנת להפלה או לפתיחה ע"י הגור עצמו, כן גם שמדובר בגור שובב ואנרגטי ובשכנים שמפחדים אפילו מגור של פודל.

לידידו הטוב ביותר של האדם מגיע הטוב ביותר

אם גם הכלב שלכם הוא ידידכם הטוב ביותר כמאמר הקלישאה אל תתפשרו. הגור שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה  ולכן יש להתאים לו את הטוב ביותר. כמובן שיש לעשות זאת בהתאם למידות הגור ויש לנו המלצה :

למה שלא תקחו את הגדר לגור אתכם בכל יציאה שלכם לגן סאקר בפעם הבאה ? הגדר ניתנת לפירוק בקלות והיא מתקפלת ומתאימה גם לתא המטען ברכב שלכם. כשתגיעו לגן הכלב ייהנה משעת משחק ואתם תיהנו משני דברים : לא תיאלצו לרוץ אחריו ולא לדאוג לו. אמריקה בגן סאקר

 

לסיכום

גדר לכלב יכולה לפתור את כל בעיותיכם בקלות : היא מרגיעה שכנים ירושלים שפוחדים מכלבים, מאפשרת לכלב שלכם להינות בנוחות ממרחב בטוח, משמשת כאמצעי לאילוף ואפילו מאפשרת לכם בלוי משפחתי בגן סאקר כולל הכלב

למעשה, התשובה לשאלה שהצגנו בכותרת (להזכירכם: גדר גורים- בהכרח?) היא כן עם סימן קריאה. עכשיו רק נותר לנו לטפל בבעית הפחד מהמים של הירושלמים ואנחנו מסודרים. אז מה אתם אומרים?

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה