משחק בכורה לבן זקן, הפסד ראשון לבית"ר: 3:2 לבני סכנין



כשהוא בפעם הראשונה על הקווים, קבוצתו של בני בן זקן, בית"ר י-ם ספגה הפסד ראשון העונה, 3:2 מול בני סכנין ואיבדה את המקום הראשון. אזולאי, עותמן ומוגרבי ניצלו טעויות בהגנה של האורחת, חן עזרא השווה זמנית ובניון צימק. שכטר החמיץ פנדל. קליימן שסופסל זומן לנבחרת.

המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים הבטיח רבות וגם קיים. לאחר 95 דקות לוהטות, הקבוצה מהמגזר גברה 2:3 על הקבוצה מהבירה והנחילה לה את ההפסד הראשון שלה העונה, בבכורה של בני בן זקן על הקווים ושל סתיו שושן בשער. שלומי אזולאי, עלי עותמן ופיראס מוגרבי כבשו עבור המארחת, כאשר שערים של חן עזרא ויוסי בניון לא הספיקו מנגד.

"בגדול, המשחק היה טוב מאוד עד הדקה ה-60 בערך", אמר בן זקן בסיום, "הרגשתי שהקבוצה חיה והייתה ראויה להוביל. משער אחד נוצר מומנטום שלילי שהיה קשה לעצור. נלמד ממה שפחות טוב ונסתכל הדברים הטובים שהיו. היו חלקים מאוד טובים, לא חושב שיש קבוצה שיכולה להציג כדורגל כזה, במיוחד אחרי פיגור, יש פה קבוצה מאוד טובה". בבית"ר היו מי שדיברו על אליפות אחרי הפתיחה הנהדרת, אבל בן זקן מצנן את ההתלהבות: "חד משמעית מילה כזו לא נאמרה בתיאום הציפיות, אבל בית"ר מכוונת גבוה וזה מה שיהיה".

לאחר המשחק הודיעו בנבחרת ישראל כי שוער בית"ר, בוריס קליימן, שסופסל מול סכנין, זומן לסגל במקומו של עמרי גלזר שנפצע. סתיו שושן, שמילא את מקומו, ביצע טעות שעלתה בשער השני של סכנין. בן זקן: "אני הגעתי אחרי ההחלטה לספסל את קליימן ואני חלק מאלו שאישרו אותה. בוריס שוער בכיר ומן הסתם ימצא את הדרך לעמוד בשער גם סתיו היה בסדר גמור".

במחזור הבא (16.10) בית"ר תארח את הקבוצה הלוהטת של הליגה, מכבי נתניה בהנהגתו של סלובאן דראפיץ' שהביסה 0:4 את קבוצתו החדשה של שרון מימר, מכבי פ"ת.

 

תמונה: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה