אויר הרים צלול בבוטיק - אירוח אינטימי במלונות בוטיק בירושלים



בחינניות ובקלות יתרה, הפכו מלונות הבוטיק בירושלים לטרנד מקובל ונפוץ, לא רק בקרב אנשי עסקים, אלא גם בקרב זוגות ואף תיירים, המבקשים לעצמם חופשה אינטימית, אקסקלוסיבית ולא שגרתית בעיר הבירה.

 

נכתב על ידי שירן סרוסי

סטנדרט האירוח בבתי המלון בארץ פנה לכיוון מעט חדש ויוצא דופן בצורת מלונות בוטיק בירושלים. אלו מלונות בירושלים המציעים את השילוב האלגנטי המושלם בין האווירה הירושלמית האותנטית, לבין חופשה יוקרתית מפנקת.

בהחלט הגיע הזמן להיפתח למשהו קצת אחר, ולחוות את ירושלים כמסע ייחודי ומרתק בפני עצמו, עם כל הפינוקים שמסביב.



בגלל השלווה
אחד היתרונות הבולטים ביותר במלונות הבוטיק באופן כללי, הוא כמובן הרוגע, הודות לכך שמספר החדרים במלון מצומצם מהרגיל. במלונות אלה לא תמצאו חופשה מסוג "הכל כלול", היות ומה שבאמת כלול הוא השקט, אשר נותן את אותותיו בין החדרים, במבואה, במתחמי הספא, בג'קוזי, בחצר ובעצם בכל פינה.
מלון בוטיק הוא חוויה מושלמת בעיקר לזוגות המעוניינים בחופשה רומנטית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחופשה הסופגת את העיר ירושלים.
 
בגלל העיצוב
ניתן לראות כי מלונות הבוטיק בירושלים, לרוב מעוצבים בסגנון אוריינטלי מעודן, בדיוק בהתאם לאופי הייחודי שאפשר למצוא אך ורק בעיר הקודש. כבר מהרגע שמעיפים מבט מבחוץ, מרגישים את נוכחות העיר בצבעים, האבזור, הצלילים והנופים המרהיבים המתגלים בנקודות התצפית הקיימות במלון.

בגלל האטרקציות
כשבוחרים מלון בוטיק בירושלים, כדאי להשלים את החוויה האותנטית ולוודא כי המלון ממוקם בסמוך לאטרקציות המובחרות שבעיר, כמו למשל: הכותל המערבי, הרובע היהודי, שוק מחנה יהודה, קניון ממילא ושלל מסעדות בתי קפה ושווקים יוצאי דופן המאפיינים את העיר. כמו כן, כדאי לבחור מלון המציע חדרים עם מרפסות המשקיפות אל נופיה היפהפיים של ירושלים, כדי שהחוויה תורגש בכל רגע נתון בחופשה, כבר מהרגע שפוקחים את העיניים ומסיטים את הוילונות.

בגלל הטעמים
אי אפשר להתארח בעיר הבירה מבלי ליהנות מחוויות הקולינריה העשירות שיש לה להציע.
מלונות בוטיק בעיר בדרך כלל יגישו תפריט איכותי ומשובח בהשראת השווקים המקומיים, ובניצוחו של שף בעל שם מוכר.
כאשר חווים את השילוב בין המאכלים הטריים והמשובחים לבין העיצוב המרהיב שבמסעדת המלון, מקבלים חוויה גדושה בטעמים ובצבעים המאפיינים כל כך את האזור.
כמו כן, חלק ניכר מחוויית הטעמים בחופשה הירושלמית יבוא לידי ביטוי בסיורים ובטעימות במסעדות המוכרות בעיר.

אל תפספסו את ההזדמנות לפגוש את העיר מקרוב וליהנות מחופשה בניחוח מעט אחר, עם חוויות קולינריה צבעוניות, חדרים מעוצבים ומרווחים, אטרקציות ייחודיות ועוד.

אם אתם מחפשים חופשה אינטימית ומפנקת שתאפשר לכם גם לטייל בירושלים ולפגוש מקרוב את יופייה של עיר הבירה כמו שצריך, כדאי שתבחרו לעצמכם מלון בוטיק ירושלמי אותנטי שמכיל בתוכו את כל האלמנטים הנכונים להעשרת הנופש שלכם.

המאמר באדיבות רשת מלונות פתאל המציעה אירוח בוטיק במלון החדש - לאונרדו בוטיק ירושלים. לרשימת מלונות בוטיק מבית הרשת גלשו https://www.fattal.co.il/boutique-hotels

 

צילום : fattal.co.il 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה