חופשה אחרי החגים 5 יעדים מבוקשים לטיולים מאורגנים אחרי החגים



לרגע הזה חיכיתם. חופשה אחרי החגים מלהיבה ביעדים האטרקטיביים ביותר.

 

אחרי החגים מהווה את הטיימינג המושלם לצאת לטיול מאורגן, מזג אוויר, ירידה בעומס ובתורים ולפני שנכנסים לעונה הקרה, יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת. לפניכם המלצה על 5 יעדים שאסור לפספס למי שמחפש טיולים מאורגנים אחרי החגים. על הכוונת: שמורות טבע פראיות, איים קסומים, אגמים מרהיבים, מסע אותנטי בעקבות תרבויות ועד סיורים בשטח מול נופים עוצרי נשימה. הזמינו עכשיו, תיהנו אחרי החגים.

ג'יימס בונד, מאחורייך!
תאילנד היא מדינה שלא משנה כמה פעמים הייתם בה, תמיד יש מה לראות ומה לגלות. אם עוד לא הייתם, זה הזמן להכיר.  Ko Tapu השוכן במפרץ פנג נה זכה בתהילה קולנועית כאשר כיכב בסרט "האיש בעל אקדח הזהב" משנת 1974. הסצנה שצולמה באי היא של ג'יימס בונד בדו קרב מעורר התפעלות עם אחד מאויביו. צורתו של KoKo Tapu הוא של סלע גיר מחודד הפורץ מתוך המים. שייט סביב האי הוא חוויה משכרת של יופי טבעי, מים בגוון טורקיז,. הכינו את המצלמות!

ממלכת החיות בנפאל
מראה של פילים רוחצים הוא לא מראה נדיר בפארק לאומי צ’יטוואן, שמורת טבע מרהיבה שהוכרזה גם כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. הפארק הממוקם בדרום נפאל עשיר ביערות טרופיים, "עשבי פילים: גבוהים ומרשימים במיוחד ושלל בעלי חיים דרים בשטחו כמו פיל אסיאתי וקרנף הודי. לשדרוג החוויה בפארק, רבים נוהגים לשוט בסירת קאנו ובכל מקרה, ישנם מסלולי הליכה רבים בהם ניתן ליהנות מהיופי של האזור וממפגש עם בעלי החיים.

בהר הגעש הקטן בעולם
האי לוזון, הצפוני ביותר בפיליפינים, מזמן למטיילים שפע של חוויות, ביניהן הגעה להר הגעש טאאל. במרכז אגם טאאל ממוקם הר געש פעיל וניתן להעפיל ללוע ההר ברכיבה על סוסים, מסע מרגש ועוצמתי. מלמעלה הנוף מסנוור ואפשר להתרשם מהפעילות הוולקנית של ההר שנחשב להר הגעש הקטן ביותר בעולם. אטרקציה מומלצת נוספת בצפון האי לוזון היא מערכת הטרסות של בנאווה שנחצבה על ידי שבט האיפוגאו לפני אלפי שנים ונחשבת לפלא הנדסי של העת העתיקה. המקומיים מכנים אותה "פלא התבל השמיני".

באגם העמוק ביותר במרכז אמריקה
מתי בפעם האחרונה ביקרתם באגם בליבו של לוע הר געש? בטיול לגואטמלה מחכה לכם חוויה מיוחדת - אגם אטיטלן. האגם נחשב לעמוק ביותר מבין אגמי אמריקה המרכזית, ודרומית לו שוכנים שלושה הרי געש. מסביב לאגם תגלו כפרים ציוריים בהם נראה שהזמן עצר מלכת, התושבים עוסקים בחקלאות בשיטות מסורתיות וביקור בהם משלים את החוויה המרגשת באגם היפהפה.

חוויה אותנטית על גדת נהר הגנגס
אחת הערים המרתקות בהודו היא ורנאסי. מעבר לכך שהיא שוכנת על גדת נהר הגנגס הקדוש, היא נחשבת גם לעיר הקדושה ביותר להינדואיזם ולג'איניזם. העיר שופעת מקדשים מסוגננים ואם תגיעו בשעות השחר לנהר, תוכלו לצפות במבקרים משיטים במימיו עלים ונרות. עוד מהאתרים המעניינים בעיר: מקדש הזהב, מקדש השור הקדוש, בתי מלאכה מקומיים רבים מהם מתמחים במשי.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה