צעיר נעצר בחשד לניסיון ביצוע מעשה מגונה ומעשה סדום בקטין



נער בן 12 סיפר לשכנו על צעיר שמשוחח עימו באמצעות הפייסבוק וקבע עימו מפגש. עם הגעת החשוד למקום המפגש הזעיקו השוטרים למקום אשר עצרו החשוד

במוצאי שבת האחרון התקבל במוקד המשטרה דיווח מתושב העיר, לפיו צעיר הגיע על מנת להיפגש עם שכנו, קטין כבן 12, לאחר שניהל עמו שיחות בעלות אופי מיני.

השוטרים שקיבלו את הדיווח, הגיעו למקום בו נקבעה הפגישה בין החשוד לקטין, ועצרו אותו. מבירור זהותו של החשוד עלה כי מדובר בתושב המרכז כבן 22.
 

החשוד הובא לחקירה בתחנת מוריה בחשד לניסיון ביצוע מעשה מגונה ומעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16. במקביל אמו של הקטין עודכנה וזומנה יחד עם בנה להגיש תלונתם ווכן שכנו של הקטין.

עם התקדמות החקירה עלה כי הקטין החל לקבל הודעות מהחשוד דרך הרשת החברתית בעלות אופי ותוכן מיני, שעברו תוך זמן קצר להודעות פרטיות והתכתבויות במכשיר הנייד.
 
בשלב זה פנה הקטין אל שכנו וסיפר לו אודות החשוד והשיחות וכן על בקשתו של החשוד לפגוש בקטין. השכן שהחליט 'ללכוד' את החשוד, קבע עמו פגישה בירושלים סמוך לאזור מגוריהם ומשהבחין בחשוד, הזעיק מיד את השוטרים שכאמור הגיעו במהירות ועצרו אותו.
 
מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית המשפט ואתמול שוחרר ע"י בית המשפט למעצר בית. החקירה נמשכת.
 
 מעצרו של החשוד והחקירה המאומצת הובילה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, נגדו תפעל המשטרה על מנת להביאו לדין.

משטרת ישראל מעודדת מעורבותם של הורים ובגירים בפיקוח אחר המתרחש ברשתות החברתיות, אך יחד עם זאת מדגישה כי בכל חשד יש לפנות ישירות למשטרה שבידיה יש הכלים החוקיים והמקצועיים לתת מענה לכל אירוע.

אילוסטרציה: פלאש 90. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה