גבר כבן 26 נעצר בחשד להחזקתם והפצתם של חומרי תועבה



תושב ירושלים בן 26 נעצר בחשד שהיה מפיץ חומרי תועבה ברשתות החברתיות. במסגרת החקירה עלה כי החשד הוא שהוא אף מנהל שיחות והתכתבויות עם קטינים ברשת החברתית, להם מעביר את חומרי התועבה. החשוד נעצר ומעצרו הוארך

במשטרת ישראל מזה כחודש מתנהלת חקירה סמויה בעקבות מידע שהתקבל, לפיו אזרח ישראלי מפיץ חומרי תועבה ברשתות החברתיות ובאפליקציות.

במסגרת החקירה הסמויה, עלה כי בנוסף לחומרי התועבה אותם מפיץ החשוד בהם נראים קטינים, עלה החשד כי אף מנהל שיחות והתכתבויות עם קטינים ברשת החברתית, להם מעביר את חומרי התועבה.

 חוקרי יחידת הסייבר של משטרת ישראל השתמשו במגוון אמצעים טכנולוגיים וביצעו פעולות חקירה נוספות, שהביאו לאיתור זהותו וכתובתו של החשוד (26) תושב ירושלים. אמש (ג') עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו החוקרים לביתו של החשוד, עצרו אותו וערכו חיפוש באמצעות צו שהוצא בבית המשפט.
 
בחיפוש נתפסו מחשבים, מכשירים ניידים והתקני מדיה שונים בהם עפ"י החשד שומר החשוד את חומרי התועבה. החשוד הובא לחקירה ביחידת הסייבר במחוז ירושלים בחשד למעשים מגונים בקטינים מתחת לגיל 14, החזקה והפצה של חומרי תועבה של קטינים והעברת מידע כוזב במחשב.
אמש, הוארך מעצרו של החשוד עד ליום ה׳ בפני בית המשפט. החקירה נמשכת.
 
פעילותה של משטרת ישראל במרחב הסייבר נמשך כל העת במטרה לאתר ולעצור כל אדם המנצל את הרשת החברתית לביצוע עבירות מכל סוג ובדגש לעבירות המבוצעות כנגד קטינים העלולים להיפגע הן נפשית והן פיזית.
 
תמונה: דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה