לראשונה בישראל: שוק 'אנימרקט' לסרטי אנימציה



'אנימרקט' נועד ליצירת מפגש בין יוצרי אנימציה ישראלים למשקיעים, מפיצים ומפיקים מחו"ל, ובמהלכו יגיעו לארץ משקיעים זרים ממדינות אירופה וצפון אמריקה, כדי ליצור שיתופי פעולה והשקעות בינלאומיות לקידום סרטי אנימציה ישראליים

'אינמרקט' הינו אירוע ראשון ויחיד מסוגו שייערך ביוזמת קרן קופרולשיווק סרטים ישראליים בחו"ל, בשיתוף המיזם לקולנוע ירושלים וקרן רבינוביץ' לאמניות בתאריכים31/10-2/11 בסינמטק בירושלים.

כאמור, 'אנימרקט' נועד ליצירת מפגש בין יוצרי אנימציה ישראלים למשקיעים, מפיצים ומפיקים מחו"ל, ובמהלכו יגיעו לארץ משקיעים זרים ממדינות אירופה וצפון אמריקה,כדי ליצור שיתופי פעולה והשקעות בינלאומיות לקידום סרטי אנימציה ישראליים. 'אנימרקט' יתקיים  במסגרת פסטיבל AniNationבסינמטק ירושלים, בתמיכת קרן דליה, אלי הורביץ ובנק הפועלים.

אורנה ירמות, מייסדת ומנהלת קרן קופרו: "בתקופה האחרונה אנו עדים לפריחה בשוק האנימציה הישראלית, אך מדובר בעשרות אנימטורים ישראלים נפלאים וסופר מוכשרים, שמתקשים להשיג את מקורות המימון הדרושים. 'אנימרקט' יוצר את ה'שידוך' המתבקש בינם לבין המשקיעים, כאפשרות ממשית לפריצת דרך, ולחדירה מעבר לים לשווקים חדשים".  

'קופרו' - הקרן  לשיווק סרטים ישראליים בחו"ל, היא הקרן הראשונה והיחידה מסוגה בישראל, המקדמת את היצירה התיעודית הישראלית באמצעות הבאת משקיעים מחו”ל. הקרן מקדמת סרטים תיעודיים, סרטי אנימציה וסרטי ניו מדיה, ומסייעת לשווק הסרט בכל שלביו: בשלבי הפיתוח, ההפקה וההפצה. עד היום יצרה הקרן 488 שיתופי פעולה ישראליים- בינלאומיים שהכניסו 172 מיליון ש"ח לתעשייה. בכל שנה, מעלה הקרן את תקציבה הכולל של תעשיית סרטי התעודה הישראליים בכ- 50-75 אחוז. פעילויות קופרו הניבו עד היום 557 הסכמי קופרודוקציות, 296 קניינים ומשקיעים מרשתות טלוויזיה מובילות, 80,400,000 ₪ שהושקעו באמצעות קופרובסרטי תעודה ישראלים, ו- 284 סרטים ישראלים שודרו בעשרות תחנות טלוויזיה בארץ ובעולם לכ- 254 מיליון צופים. 

בשוק 'אנימרקט' יתקיימו ארבעה מסלולים:

פיצ'ינג – מסלול שקדמה לו חממה, בה יוצרי הפרויקטים הנבחרים  מציגים בשוק בפיצ'ינג בפני משקיעים מכל העולם (ההרשמה למסלול זה הסתיימה).

ערוץ לשניים - מסלול הכולל פגישות אחד על אחד עם משקיעים ומפיקים מחו"ל לפרויקטים שאינם במסלול הפיצ'ינג ומיועדים לכל הקהלים: ילדים, צעירים וכד'.

סרטים בהפקה מתקדמת - מסלול בו מתאפשרת הקרנה וחשיפה של סרטים נבחרים הנמצאים בשלבי הפקה מתקדמים, לצורך מציאת מימון נוסף או קניה מוקדמת.

סרטים מוכנים – מסלול בו מתאפשרת צפייה אונליין (באמצעות לינק מאובטח) בסרטי אנימציה ישראלים גמורים מהשנתיים האחרונות המוכנים לרכישה ע"י קניינים ומפיצים בינלאומיים.

פאנלים פתוחים לקהל ב'אנימרקט' שיתקיימו ביוזמת פסטיבל אניננשן וקרן קופרו: 

פאנל על פיצ'יג ביום שלישי  31.10  בשעות 9.30 – 16.00 :

בהשתתפות נציגי מכון הקולנוע הקנדי, קרן קולנוע אזוריות צרפתיות מפיצים ומפיקים מובילים מאירופה וקנדה.

9 פרויקטים נבחרים של סרטי אנימציה למבוגרים יוצגו על ידי יוצרים ישראלים בפני פאנל של משקיעים מאירופה ומקנדה.

בין המציגים: יובל נתן עם  הפרוייקט "הבמה" - פיצ'ר אנימציה על מוסיקאי כישרוני יליד גרמניה שחלומו לכתוב מוסיקה על שיבת העם לארצו, תוך שהוא מתנגד לשחיתויות של חברי הקיבוץ בו הוא מתגורר.

נדב ארבל יציג את פרוייקט אנימציה קצר "אמריקה" על הפנטזיה של משפחה מתל אביב להגר לאמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

חני דומב ותום קוריס יציגו את "נוצות" בהפקת עמית גיסלר- פרויקט אנימציה קצר  שמשלב פנטזיה וריאליזם על נערה מתבגרת המחפשת את זהותה.

איילה שרוט ("ענפים שבורים") תציג פרוייקט חדש - פיצ'ר אנימציה "יום הילד" בהפקת ענת קנדל, שעוסק בחוויות פסיכולוג ילדים המתבונן בפרספקטיבה על חוויותיו בבית הילדים בקיבוץ.

 

פאנל קצר ולעניין – הסרט הקצר מהפקה ועד הפצה,  ביום רביעי 1.11 בשעה 16.30

בהשתתפות אנמיקדגריס, ולוס גרוז'אן ותנחה את הפאנל האנימטורית וחברת הנהלת איגוד האנימטורים ענת קוסטי.

פאנל על הפצת סרטי אנימציה לרשתות טלוויזיה, לבתי קולנוע והקרנות לקהילה. אנמיקדגריס ניהלה בעבר את הקרן הבלגית  ליצוא סרטים FLANDER IMAGE והפיקה את מפגשי קרטון ליצירת קו פרודוקציותCARTOON MOVIE . היא מנכ"לית החברה "ללומין" שמפיצה ומפיקה סרטי אנימציה . מבין סרטי החברה A CAT IN PARIS סרט פיצ'ר אנימציה היה מבין המועמדים הסופיים בקטגוריית האוסקר לפיצ'רים של אנימציה ב 2012.

לוס גרוז'אן מסרטי "סב"  שבצרפת מתמחה בקידום סרטים של יוצרים צעירים. הקימה את חברת "סב" ב 2014. בנוסף היא בקשרי עבודה עם בתי ספר לאנימציה בצרפת ומפיצה את סרטי הסטודנטים.

 

אבירי השולחן העגול: מפגשים קבוצתיים עם אורחי 'אנימרקט' מחו"ל המותנים ברישום מראש.  יום חמישי 2.11.17 בשעה 16:30 – 17:30

פורמט מקובל בעולם שמאפשר היכרות נעימה ואינטימית עם המשקיעים, היוצרים שומעים על האפשרויות מחליפים כרטיסי ביקור ובודקים מה יכול להיות רלוונטי להם.

לפרטים נוספים על ההרשמה למפגשים יש לפנות למייל [email protected]או טל. 03-6850315 משרדי קופרו.

תמונה: (אילוסטרציה) נטי שוחט/ flash 90 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה