הפועל ירושלים הודיעה: פוטיס קציקאריס פוטר, מודי מאור מונה



האלופה החליטה להיפרד ממאמנה אחרי ארבעה חודשים בלבד בתפקיד על אף תמיכתו של אורי אלון בקאציקאריס. עוזרו מונה למחליפו. עודד קטש מועמד להגיע

פלאש 90

פוטיס קציקאריס מאמנה היווני של הקבוצה שמונה רק הקיץ, פוטר מתפקידו ומי שיחליפו בתפקיד הוא עוזרו מודי מאור. הנהלת הקבוצה ערכה אתמול בלילה (חמישי) פגישת חירום והודיעה כי במסגרת פגישה שנערכה עם המאמן, הצדדים החליטו על פרידה. קציקאריס משלם את המחיר בעקבות התוצאות המאכזבות באירופה, כאשר ההפסד ש"שבר את גב הגמל" היה ההפסד הביתי אמש לגלאטסראיי הטורקית, מה שהוריד את ירושלים למאזן של 4:1 ביורוקאפ והרחיק אותה מאוד מהשלב הבא. פיטורי קאציקאריס הגיעו למרות דבריו של אורי אלון שבוע שעבר ברדיו ירושלים לדבריו, קאציקאריס הוא המנהל והוא מקבל החלטות, ומי ישעשה פרצופים לא יהיה בהפועל. אלון הדגיש בסוף הראיון כי פיטורי מאמנים זו איננה דרכה של הפועל ירושלים.

מאור שזו עונתו השנייה בקבוצה, חתם בתחילת העונה על חוזה רב שנתי במועדון, קיבל את המינוי כמאמן הראשי והוצג בפני השחקנים בפגישה שנערכה הערב. לפני שהגיע לירושלים שימש מאור כעוזר מאמן מכבי אשדוד תחת צביקה שרף ועוד קודם לכן היה בתפקיד עוזר המאמן בהפועל חולון.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה