אם אתם זקוקים לרעיונות לגיבוש עיצוב הבית, במשרדי האדריכלים יוכלו לספק לכם פרטי מידע רבים ומורכבים. לשדר יוקרה מתחיל בבחירת הרהיטים הנכונים לרבות האלמנטים הנלווים אליהם. על ידי התאמת הרהיטים לתדמית היוקרתית תוכלו לכונן בית מעוצב, דקורטיבי ומאיר עיניים.

 

עיצוב הבית מתחיל מעיצוב הדלת

כשמעצבים את הבית חשוב לזכור שהדבר הראשון שרואים הוא לרוב גם מה שיוצר את התדמית הראשונית. דלת כניסה בעיצוב יוקרתי תסייע לכם ביצירת תדמית של בית יוקרתי מעוצב. חשוב לזכור כי הרעיון העיצובי שתגבשו ישפיע על אלמנטים שונים בעיצוב הדלת החל מהצורה של הדלת  ועד לידיות, המשקופים ועוד.. דבר נוסף שיש לתת לו את הדגש כאשר מעצבים את דלת הכניסה הוא הצבע שלה. כאשר הדלת מעוצבת בנוסח עתיק נדרש צבע חם בגוונים של חום, אדום, צהוב או כתום. כאשר מדובר על עיצוב מודרני, נדרש צבע קר הסובב סביב הגוון הלבן: אופווייט, שמנת, לבן, תכלת או כחול. בחירת הצבע משפיעה לא רק על המראה אלא גם על התדמית הנוצרת סביב דלת הכניסה שלכם. אם אתם מעוניינים בדלתות שישרתו את המטרה טקני דלתות כניסה מעוצבות היא הפתרון בשבילכם.

 

עיצוב מטבח מודרני שמשדר יוקרה

עיצוב מטבח הוא אחד האלמנטים החשובים שיש לקחת בחשבון כאשר מעצבים את הבית. עיצוב המטבח משפיע  הן על עיצוב הבית והן על יצירת אווירה ותדמית. אם החלטתם ללכת על קו עיצובי שמטרתו לשדר יוקרה מומלץ לעצב את המטבח בהתאם. מטבחים כפריים הם אחד מהדרכים הטובות ביותר להשגת מטרה זו.

 

עיצוב סלון מודרני  ליצירת אווירה יוקרתית

הסלון הוא החדר המרכזי של הבית ולכן כאשר מעוניינים ליצור תדמית יוקרתית לבית הסלון בהחלט תופס חלק משמעותי בתהליך. עיצוב יוקרתי לסלון משמעותו מתן דגש לכל האלמנטים הנמצאים בו החל צבע וטקסטורות לקירות ועד לבחירת הריהוט המתאים: ספות , שולחנות , כורסאות טלויזיה , מזנונים ועוד..

 

עיצוב החדרים כחלק מהשלמת המראה היוקרתי

גם לחדר השינה של ההורים, חדרי נוער של הילדים וחדרי השירות בבית ישנו חלק חשוב ומשמעותי בעיצוב הכולל של הבית  ולכן חשוב לתת את היחס והחשיבות גם לעיצוב חדרים אלו. על מנת לשדר יוקרה יש לבחור את הריהוט הנכון לצד הדלתות וצבע הקירות בחדרים כחלק מהשלמת הרעיון העיצובי לפיו אתם מעוניינים לעצב את ביתכם.

  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה