"תיאטרון אספקלריא": כשבוע לאחר ההשקה, עשרות מנויים כבר נרכשו



כשבוע בלבד לאחר השקת עונת המנויים של "אספקלריא", בתיאטרון מציינים בהצלחה את הימים הראשונים לתוכנית כאשר עשרות מנויים נרכשו

מרבית המנויים שנרכשו הם של 8 הצגות זוגיות – מנוי כסף. כמו"כ, לא מעט גמלאים ובנות שרות רכשו את המנוי האטרקטיבי להם – מנוי חופשי לכל ההצגות.

במסגרת המנויים, ניתן לבחור סוג מנוי במגוון אפשרויות: מנוי זהב – מנוי חופשי זוגי לכל ההצגות ב-4 שורות ראשונות + ארוחה חינם (קפה קפה או פינתי) – 500 שקלים. מנוי כסף – 8 כרטיסים זוגיים – 350 שקלים. מנוי נחושת – 4 כרטיסים זוגיים – 199 שקלים. כמו״כ תיאטרון אספקלריא שמאז ומעולם פנה גם לאוכלוסיות שונות צעירות ומבוגרות יותר, מאפשר מנוי חופשי לכל ההצגות ב-99 שקלים לחיילים, מתנדבי שירות לאומי, סטודנטים וגמלאים.

יש לציין כי תיאטרון אספקלריא מקיים זו השנה החמישית את עונת חורף ומתייצב על מפת הבילוי העירוני בירושלים כמקום בילוי קבוע כאשר בכל שבוע יוצגו 3 הצגות מהרפרטואר הרחב של התיאטרון. כמו"כ, חלק מההצגות יוצגו באולם הבית של התיאטרון ברחוב שטנר 3 וחלק בבית מזיא ובאולמות נוספים בירושלים.

מנהלת השיווק והפרסום ב"תיאטרון אספקלריא" שרה הרצוג אמרה: "הופתענו לגלות כי חלק מהמנויי זהב שנרכשו היו למטרת ככרטיסי גיפט קארד ומתנות לעובדים/חברים, ועוד".

 

תמונה: יוסי צבקר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה