שכונה בסימן שאלה



בית ספר יאסא גואטמלה מזמין את הציבור הרחב לאירוע קהילתי ייחודי בסימן "שכונה שואלת"

במהלך השבוע האחרון התקיים המיזם החינוכי חברתי"שבוע הפרויקטים" בבי"ס יאסא גואטמלה הממוקם בשכונת קרית מנחם בעיר. מדובר בפרויקט חינוכי חברתי, שבמהלכו יצאו תלמידי חטיבת הביניים לחקור ולהעמיק במגוון נושאים וביניהם: טבע, מדע, אומנות, פילוסופיה ועוד ולמדו כיצד לחקור ולשאול שאלות.

היום (ה') ובסיומו של שבוע הפרויקטים יתקיים האירוע הראשון מסוגו בשכונת קרית מנחם בסימן "שכונה שואלת", עוד באותו היום יוצגו תוצרי המחקר ושאלות התלמידים ויתקיימו סדנאות חווייתיות ומעשירות בתחומי הטבע, קסמי המדע, פילוסופיה ואומנות.את הסדנאות יובילו מדריכים מקצועיים מהחברה להגנת הטבע, מוזיאון המדע ומכון פילוסופיה. בתחומים: טבע בהובלת. כלל הסדנאות פתוחות לכל תושבי השכונה בגילאי גן חובה ועד כתה ד בחינם.

לקידום והפקת האירוע שותפים מינהל קהילתי גנים, עיריית ירושלים, הקרן לירושלים וקרן מתנאל.

יצוין כי בחודש ספטמבר נפתחה חטיבת הביניים החדשה של בי"ס יאסא למדעים ואומניות. החטיבה פועלת במתחם בי"ס גואטמלה בשיתוף מלא עם בי"ס גואטמלה ובמטרה לחזק את מערכת החינוך הממלכתית בשכונה ולחזק את הקשר של בתי הספר עם הקהילה.

לדברי מנהלת חטיבת יאסא, ענת מעוז: "מדובר באירוע יוצא דופן המדגיש את תפיסת החינוך המאפיינת את בית הספר ומעודדת את התלמידים לחקור ולהיות מעורבים במגוון המקצועות תוך התאמה לזיקתם האישית. אנחנו מזמינים את כל תושבי השכונה לבוא ולחגוג איתנו את סיום שבוע הפרויקטים הראשון ולהיחשף לתוצרים המרשימים".

האירוע פתוח לקהל הרחב ויתקיים ביום חמישי 16.11 בין השעות 16:30-18:30 בבי"ס יאסא גאוטמלה - החרצית 10 ירושלים. הכניסה ללא תשלום!

תמונה: בית ספר יאסא גואטמלה



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה