קבוצת הנטוורקינג של נווה יעקב נפתחה לכל תושבות השכונה



שנתיים לאחר שהוקם המועדון העסקי במינהל קהילתי נווה יעקב, בו חברות כיום 20 נשים עצמאיות, המועדון נפתח השבוע לכלל נשות השכונה והאזור, במטרה לאפשר לנשים נוספות ללמוד דרכי ניהול בדרכם לעצמאות

השבוע התקיים ערב חשיפה לבעלות העסקים בשכונה, באמצעות כ-20 בעלות עסקים החברות במועדון העסקי.

הערב נעשה במסגרת תכנית "אפיקי הצלחה" בליווי המחלקה לעבודה קהילתית והרשות העירונית לתעסוקה, בשיתוף מט"י ירושלים ובחסות בנק הפועלים. במהלך השנה בעלות העסקים מקבלות כלים מקצועיים בתחומים עסקיים ונעשית פעילות לחיבור בין העסקים לקהילה, שנועדה לחזק את הכלכלה השכונתית.

בערב נטוורקינג חגיגי שהתקיים ביום ראשון, יכלו לראשונה נשות השכונה ללמוד על הקמת עסקים, ניהול זמן, כלים שיווקיים, שמעו הרצאה מפי גב' מרים שרביט, מנהלת מכללת "סיעור מוחות". בנוסף הנשים תרגלו נטוורקינג עם דניה גלילי, מאמנת עסקית ומנחת הקבוצה מיומה הראשון, שסיכמה כי "הכנס היה מפגן ראווה של נשות השכונה. יוזמה מבורכת לביצוע  וניהול מושלם של קבוצת נשות עסקים רציניות  ואיכותיות שהכנס ביסס את מעמדן כמובילות שינוי בשכונה. 

את הערב, אליו הגיעו למעלה מ-100 נשות עסקים מנווה יעקב והסביבה, ארגנו חברות המועדון העסקי במטרה להגדיל את היקף פעילותן ולאפשר לעסקים נוספים להתחזק. נשות המועדון מנהלות עסקים ממגוון תחומים הפועלים בשכונה: מיילדת ודולה, מנהלת חנות מתנות, מעצבות בגדי ילדים ונשים, אופטיקאית, קוסמטיקאית ועוד.

לרגל המפגש הושק לוגו לעסקים בנווה יעקב בעיצוב נשות השכונה. נעמה כהן, עובדת סוציאלית קהילתית בשכונה, סיפרה: "אנחנו מבקשות להגדיל את התכנית מתוך מחשבה שככל שהרשת תהיה יותר גדולה הדבר יתרום לפיתוח העסקי של הנשים וגם ימנף את השכונה כולה".

נוי חורי רכזת פרויקטים במט"י ירושלים: "ערב המועדון היה מרשים ומעורר השראה, מרגש לראות את השילוב המוצלח בין עסקים וקהילה ואת ההשפעות החיוביות הנוצרות בעקבות חיבור זה. פעילות 'רשת משלך' בשכונות נווה יעקב ורמות הובילה להתפתחות קהילות נשים עסקיות חזקות, השואפות להתקדם ולהצליח ובכך להשפיע ברמה השכונתית ומחוצה לה"

דסי גורדון, מנהלת מינהל קהילתי נווה יעקב, אמרה: "כשהקמנו לראשונה את המועדון העסקי, ביקשנו ליצור קבוצה שתחזק אחת את השנייה ותסייע לעסקים לצמוח. כיום, הקבוצה החזקה היא דוגמה עבור כלל נשות השכונה ולכן הוחלט לפתוח את המועדון ובכך לחזק את השכונה ואת העסקים שבה ולעודד עצמאות עסקית בקרב נשים ולחזק את ההון הכלכלי בשכונה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה