חברת חשמל קיימה כנס קבלנים במרחב ירושלים



חברת חשמל קיימה את הכנס בשיתוף עם ארגון "בוני ירושלים והסביבה" בהשתתפות של כ-25 קבלנים, כחלק מדיאלוג מתמשך וחיזוק הקשר

חברת חשמל קיימה כנס קבלנים במרחב ירושלים כחלק מחיזוק הקשר עם ארגון "בוני ירושלים והסביבה" כחלק מדיאלוג מתמשך בין חברת החשמל לארגון, במטרה להבין צרכי הקבלנים אשר בונים פרוייקטי דיור, להעביר לקבלנים מידע על המתרחש והצפוי בחברת החשמל ולתאם צפיות ביחס לתהליך ההזמנה מפתיחתה ועד לבדיקת המתקן. 

הכנס התקיים בהשתתפות המשנה למנכ"ל חברת החשמל וסמנכ"ל לקוחות יצחק בלמס, מנהל מחוז ירושלים של חברת החשמל משה כהן, מנהל מחוז ירושלים של משרד השיכון משה מרחביה, יו"ר ארגון "בוני ירושלים" בועז ישראל ומ"מ יו"ר "בוני ירושלים", יו"ר הוועדה המוניציפלית שלמה קול וכ-25 קבלנים ירושלמים

המשנה למנכ"ל חברת החשמל וסמנכ"ל לקוחות, יצחק בלמס: "תנופת הבנייה שוטפת את המדינה. רק השנה חברת החשמל חיברה לרשת 60 אלף דירות חדשות - מדובר בהיקפים חסרי תקדים, על כן, קבלני הבניין הם שותפים משמעותיים לחברת החשמל. היכולת שלנו לספק תשתית חיונית זוהי משימה לאומית, וחשוב לנו לעשות את זה בצורה הכי טובה והכי שירותית".

מנהל מחוז ירושלים, משה כהן: "המפגש היום נועד להעניק לשותפים שלנו שירות נגיש, שקוף ושירותי יותר כך שנוכל לעבוד טוב יותר ביחד. לפגוש בחברת החשמל את הקבלנים שהם בוני ירושלים מרגש אותי. זהו מפגש שנולד ביחד עם נציגי ארגון "בוני ירושלים" במטרה לשמוע, ללמוד ולהעניק לכם שירות מעולה. חשוב לנו שהעבודה שלכם מול חברת החשמל תהיה חוויה טובה ואני מאחל לנו שיתוף פעולה מוצלח ויעיל, לטובת כלל הלקוחות"

יו"ר ארגון בוני ירושלים והסביבה, בועז ישראל: "המפגש בין חברת החשמל לקבלנים הירושלמים הוא מפגש שלא זכור לי כמותו בפורום נרחב כזה, אני מברך מאוד על מפגש זה ומודה לעוסקים במלאכה ובעיקר ליו"ר הועדה המוניציפלית בארגון "בוני ירושלים" בראשותו של מר שלמה קול. כמו כן אני מודה למנהל מחוז ירושלים בחברת החשמל על נכונותו לשתף פעולה עם הקבלנים.

עיקר הבעיות של הקבלנים הירושלמים שהועלו במפגש הם: אספקת חשמל זמני לבניית הפרויקט ואספקת חשמל לאחר ובסמוך לקבלת טופס 4. אנו שמחים על הנכונות והרצון הרב של חברת החשמל לשמוע ולנסות ולהקל כמה שאפשר בנושאים אלו. אני בטוח שחבריי הקבלנים יצאו מהמפגש עם מידע יותר טוב על נוהלי העבודה של חברת החשמל, וחברת החשמל יבינו טוב יותר את מצוקת הקבלנים".

במהלך הכנס התקיימו הרצאות של מומחי חברת החשמל בנושא תהליך הזמנה, תהליכי התכנון של החברה, חיבורים לבתים ותהליכי בדיקת מתקן, ובסופו,  נערך  פאנל והתאפשר לקבלנים להעלות נקודות לטיפול ולשיפור.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה