משחק ההצעדה המסורתי למען ילדי שלוה יוצא לדרך



כמיטב המסורת, גם השנה תקיים אלופת המדינה בכדורסל, הפועל 'בנק יהב' ירושלים משחק הצדעה חגיגי למען ילדי שלוה, ילדים עם צרכים מיוחדים

הקבוצה בחרה להקדיש עבור  ילדי שלוה את המשחק המסקרן בין הפועל "בנק יהב" ירושלים לבין הפועל חולון שייערך במסגרת ליגת "ווינר" סל, במוצאי שבת,  כ"ח כסלו תשע"ח, ה-16.12.17 נר חמישי של חנוכה,בהיכל הפיס ארנה ירושלים .

למשחק ההצעדה למען שלוה, יעלו שחקני האלופה, הפועל "בנק יהב" ירושלים לטקס הצגת השחקנים שהם מלווים בילדי שלוה. כמו כן, לפני פתיחת המשחק יתקיים טקס הדלקת נרות חנוכה במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת, נשיא ומייסד שלוה קלמן סמואלס, המדליסט האולימפי אורי ששון , אח"מים וילדי שלוה.בהפסקת המשחק תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי קבוצת הכדורסל של הפועל "שלוה" ירושלים לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל 'בנק יהב' ירושלים שיעניקו לילדי שלוה תשורות. 

ארגון "שלוה", נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה. ארגון "שלוה" משרת מידי שבוע כ- 2,000 ילדים עם מוגבלויות ואת בני משפחותיהם במגוון תכניות טיפוליות, חברתיות, בריאותיות, שיקומיות וחינוכיות. השירותים ניתנים בכל יום בשבוע, מסביב לשעון וללא כל תשלום.

אחת המטרות העיקריות של שלוה היא להעצים ולתמוך במשפחות של ילדים עם צרכים מיוחדים ולאפשר להן לקיים חיים תקינים ונורמטיביים. הארגון מפעיל מגוון עשיר של תכניות חברתיות וחינוכיות, מעוני יום,גני ילדים, מרכז ספורט חדשני וכלים נוספים מהמתקדמים בעולם למען ילדים אלו ובני משפחותיהם. ב"שלוה" מפתחים תכניות, תרפיות וטיפולים פורצי דרך, נוצרים קשרים וקהילות גלובליות אשר מאוחדות כולן תחת מטרה אחת: לתת תקווה ולשנות חיים.

בשנה שעברה נחנך "המרכז הלאומי של שלוה" בירושלים. המרכז החדש של שלוה הינו מרכז מוביל ברמה העולמית בפיתוח תכניות חדשניות וטיפול אופטימאלי באנשים עם מוגבלויות. ספורט וכושר הם חלק בלתי נפרד מהתהליך השיקומי של כל אחד ממשתתפי התכניות של שלוה. מרכז הספורט החדש הוא מוקד לפעילויות גופניות רבות של ילדי שלוה ושילובם בחברה. במרכז נמצאים מתקני ספורט מהמתקדמים והנגישים ביותר בישראל לאנשים עם מוגבלויות, כולל אולם ספורט רב תכליתי, בריכות שחייה, חדרי טיפול וחדרי הלבשה נגישים וחדר כושר משוכלל ונגיש כולו עבורם. המרכז מעניק לאוכלוסיית האנשים עם המוגבלויות אפשרויות כושר חדשות וייחודיות לשיקום ולפנאי.הילדים זוכים למגוון טיפולים, ביניהם: הידרותרפיה, פיזיותרפיה, בריכות ולוקחים חלק בנבחרות הספורט – ג'ודו, כדורעף וכדורסל.

קבוצת הכדורסל של שלוה היא חלק ממועדון הכדורסל של "הפועל 'בנק יהב'  ירושלים" והיא זוכה לאימונים מקצועיים על בסיס שבועי ומתחרה בליגת הנוער מול קבוצות אחרות.הקבוצה מורכבת מנערים ונערות עם מגוון לקויות אשר נפגשים לאימונים מידי שבוע בהנחיית מאמן מהפועל ירושלים ומשחקים נגד קבוצות אחרות כשהם לבושים במדים רשמיים של הפועל.קבוצת הכדורסל מהווה מקום בו השחקנים מפתחים מיומנויות פיזיות כמו קואורדינציה וכושר גופני, כמו גם מיומנויות חברתיות שהן חיוניות לצורך עבודת צוות והגעה לביצועים.

יו"ר שלוה, אבי סמואלס: "השותפות המדהימה בין שלוה להפועל ירושלים מתקיימת כבר שנים רבות ומושתתת על הערכה הדדית של שילוב חברתי של אנשים עם מוגבלויות דרך תשוקה משותפת לספורט.בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן, ולא מבקש תמורה. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל משפחת הפועל "בנק יהב" ירושלים שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה ההדוק, הדאגה המתמדת לילדים וכמובן על משחק ההצעדה".

יובל קורן,  מהפועל 'בנק יהב' ירושלים הוסיף:"צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה של הפועל "בנק יהב" ירושלים לפעול למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה. אנו ברי מזל שיש לנו את האפשרות לשמש דוגמא לעשייה חברתית ובתוך כך לסייע בהגברת המודעות לארגון ולפועלו. אני מזמין את כל תושבי ירושלים וסביבתה, להגיע לארנה ולהיות שותפים יחד אתנו לתמיכה בארגון המופלא הזה"

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה