88:86 להפועל ירושלים נגד הפועל חולון



הפועל ירושלים שברה את רצף ההפסדים שלה, ארבעה הפסדים בכל המסגרות. ג'רום דייסון התעלה במאני טיים (29 נק') והוריד מהפועל הרבה לחץ.

פלאש 90

משחק לא פשוט חיכה הערב להפועל ירושלים בארנה. אחרי רצף של ארבעה ההפסדים, בכל המסגרות, ביורוקאפ לבאיירן מינכן ולבודוצ'נוסט, ובליגה למכבי ת"א ולגבלוע/גליל הפועל שברה את הרצף דווקא מול הקבוצה החמה של הליגה, הפועל חולון.

אחרי השחרור של קרטיס ג'רלס, המפתחות להובלת הפועל ירושלים עברו לג'רום דייסון, שהתקשה להפוך לסקורר שכל כך ציפו ממנו. הערב, הגארד שעמד העונה עד כה עם ממוצע של 12.8 נק', הראה שהוא יכול וצריך להפוך לגו טו גאיי של האדומים. 29 נקודות היו לו, כולל התעלות בקלאץ', שהזכירה שוב למה בצוות המקצועי האדום כל כך סומכים על ה-MVP של הפיינל פור אשתקד. 

עוד לפני המשחק, האלופה הצליחה לגרום ללא מעט הרמות גבה, כשרשמה לליגה את רונלד רוברטס, ובכך השלימה את מכסת הזרים. הערב האמריקני הסביר למה בחרו בו. עם 14 נק', 15 ריבאונדים ו-4 חסימות, האמריקני, הראה שכשריצ'רד האוול יחזור, הוא בהחלט יכול להוביל קו קדמי מסקרן יחד איתו.

הפועל ירושלים חיפשה רגע אחד שישנה לה את העונה, ויכול מאוד שהיא בהחלט קיבלה אותו הערב בארנה. אחרי שרשרת הכשלונות באירופה, האדומים היו צריכים לשדר מסר שהעונה שלהם רחוקה מלהיות גמורה, ומודי מאור בהחלט קיבל אותו הערב. אופי, נחישות והתעלות במאני טיים, הראו הפועל ירושלים אחרת לגמרי, כזו שאורי אלון בהחלט רוצה לראות.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 29 נקודות, רונלד רוברטס (15 ריבאונדים) 14, קיילין לוקאס 13, ליאור אליהו 12, סטרטוס פרפרוגלו 6, בר טימור 5, טרנס קינזי 4, יותם הלפרין 3, יוגב אוחיון 2. קלעו להפועל חולון: גלן רייס ג'וניור 36 נקודות, טיישון תומאס 17, ג'ו אלכסנדר (7 ריבאונדים) 12, קורי וולדן 10, תמיר בלאט (6 אסיסטים) 6, גיא פניני 3 וטי. ג'יי קליין 2.

ביום רביעי תפגוש הפועל את רג'יו אמיליה ביורוקאפ, למשחק של להיות או לחדול במפעל האירופי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה