הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הדליק נר שישי של חנוכה עם עובדי ומתנדבי מד"א



למעלה ממאה מעובדי ומתנדבי מגן דוד אדום התכנסו להדלקה חגיגית של נר שישי של חנוכה, בהשתתפות הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, הרב דוד לאו

בתחילת הטקס אשר התקיים בבניין מטה מד"א בתל אביב נשא הרב יוסי בן שחר, יו"ר ועדת יהדות והלכה של מד"א דברי תורה לחג החנוכה, ולאחריו התכבדו כל הנוכחים בסופגניות, האזינו לדברי ברכה של הרב לאו וכמובן שרו ביחד את מזמורי החג.

בדברי הברכה שנשא הרב לאו, הוא עמד על נס החנוכה והודה לעובדי ומתנדבי מד"א על עבודתם המסורה: "המכבים, שהיו מועטים נאבקו במאבק שנראה היה חסר סיכוי, ולמרות זאת הם הלכו עם האמת וזכו לעזרת ה'. כך גם אנשי מד"א נאבקים על כל אדם ואדם, גם כשנראה שמצבו חסר סיכוי, הם לא מתייאשים, מנסים, וזוכים להיות שליחי ה׳ להציל חיים"

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "הרב דוד לאו, אני נרגש מהגעתך למד"א. הקשר שלך ושל משפחתך עם הארגון הוא קשר קרוב והדוק ומי כמונו מעריכים את תרומתך הרבה והעשייה הפורה למען קירוב לבבות ואחווה. עובדי ומתנדבי מד"א מפיצים אף הם אור לבתים רבים בעם ישראל לילות כימים, בחורף כבקיץ, בחגים ובשבתות, והכול במטרה להציל חיים בישראל. אני מאחל לכולנו חג אורים שמח ולרב לאו אני מאחל שנים רבות של עשייה למען עם ישראל ולמען הזולת."

תמונות: דוברות מד"א 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה