13 מבנים חדשים לתנועות הנוער בירושלים



בעיריית ירושלים אישרו מבנים חדשים נוספים לתנועות הנוער אריאל, הצופים, בני עקיבא ובנות בתיה בהיקף של כ- 2 מיליון ש"ח

עיריית ירושלים מתכננת ובונה בימים אלו שלושה עשר מבנים חדשים לתנועות הנוער השונות בירושלים.

כאמור, בעיריית ירושלים אישרו ביום חמישי האחרון שישה מבנים חדשים נוספים לתנועות הנוער אריאל, הצופים, בני עקיבא ובנות בתיה בהיקף של כ- 2 מיליון ש"ח. ששת המבנים הנוספים שאושרו לתכנון הם עבור: תנועות אריאל בנים ואריאל בנות בשכונת חומת שמואל, מועדון נוער במעלה הזיתים, הצופים בתלפ"ז, בני עקיבא בשכונת גוננים, ובנות בתיה סניף רמות. התקציב אושר בוועדת הכספים ויובא מחר לאישור מועצת העיר.

אישור ועדת הכספים מצטרף ל- 2 סניפים אשר נמצאים בבנייה בימים אלו ממש: סניף ואדי ג'וז של הנוער העובד והלומד וסניף פסגת זאב של תנועת עזרא.

כמו כן נמצאים בהליכים סופיים לפני בנייה עוד 5 מבנים : סניף בקעה בני עקיבא, בית הכרם של הצופים, הרחבה של סניף ארנונה של הצופים, סניף חומת שמואל של עזרא, ופסגת זאב לנוער העובד והלומד.

בירושלים פועלים 11 תנועות וארגוני נוער ביניהם: הצופים, השומר הצעיר, אריאל, בני עקיבא, המחנות העולים, הנוער עובד ולומד, נועם, תנועה מסורתית, עזרא, בנות בתיה, היכלי עונג, פרחי הדגל, במסגרתם פועלים למעלה מ- 40,000 חניכים. בעיריית ירושלים מסבירים כי המבנים החדשים הם צעד משמעותי נוסף בהשקעה הרבה הנעשית עבור הנוער הירושלמי בכלל המגזרים בעיר, כמו גם חיזוק עבור המשפחות הצעירות בשכונות חדשות וותיקות כאחד. בין מבני תנועות נוער נוספים שנבנו ע"י עיריית ירושלים בשנים האחרונות ניתן למנות את: סניף עזרא גבעת מרדכי, הצופים בקרית יובל, סניפי בני עקיבא והצופים בגבעת משואה ועוד.

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים: "הצעירים הם מאה אחוז מהעתיד של ירושלים. אנחנו יודעים שכשאנחנו משקיעים בתנועות הנוער ובחינוך הבלתי פורמלי, אנחנו בונים את המנהיגות הצעירה של העיר ומחזקים אותה. לכן הנחיתי לקדם את הצרכים של תנועות הנוער בעיר בכלל המגזרים והשכונות."

 

תמונה: (אילוסטרציה) יוסי זמיר/ flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה