שיפוץ אמבטיה למופת



אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא חדר האמבטיה שבו מתרחש קסם ההיטהרות. בחדר הרחצה אנחנו שוטפים את עול היום מעלינו, מתנקים ואוגרים אנרגיות להמשך היום או עבור היום הבא. רק דמיינו את האמבטיה המלאה במים חמימים ובבועות קצף מלטפות את עורנו ומחבקות את גופנו כשברקע מתנגנת רשימת ההפעלה האהובה עלינו. יתרון חשוב נוסף הוא הקלות שבה ניתן לבצע שיפוץ אמבטיה כדי לשנות את העיצוב של החדר האהוב עלינו בבית.

 

שיפוץ אמבטיה – מאחורי הקלעים של אנשי המקצוע

מנצלים את החלל - שימו לב, כאשר חלל האמבטיה הוא גדול שיש לוודא שכלל האלמנטים בחדר מפוזרים במרווח מספק דיו עבור נגישות. יחד עם זאת, גם חלל קטן יותר ניתן לנצל באמצעות מספר אלמנטים:

  • מראה גדולה "מגדילה" את תחושת המרחב בחלל.
  • עיצוב נקי במרווח מצומצם ימנע את תחושת העומס ויצור תחושה נקייה, אסתטית ומסודרת.
  • ריהוט פונקציונלי הכרחי בחללים קטנים.

מחפים את הקירות – כבר מזה זמן מה שחיפוי קירות מעוצב בחדר האמבטיה רווח בקרב המעצבים ודיירי הבית. מתלבטים לגבי החיפוי הנכון לכם? אם אתם בוחרים בקרמיקה מעוצבת בבליטות, טקסטורות או ציורים, חשוב לוודא שהעיצוב משתלב באופן הרמוני עם יתר הצבעים בחלל ולא מעמיס על העין. שימו לב, קרמיקה מעוצבת מקשה על שילוב אלמנטים דמויי אביזרי תלייה.

מוסיפים נקודת מים – שיפוץ אמבטיה הוא הזדמנות נהדרת לייעל את חדר האמבטיה שלכם. הוספת שוטפן היגייני לצד האסלה תקל על תהליך ההתנקות.

משפצים את האמבטיה – אם אתם מעוניינים לבחור בתהליך שיפוץ קצר וזול יותר, תוכלו לחסוך מכם את הצורך לשבור את אריחי האמבטיה, לפרק את האמבטיה הקיימת על מנת להתקין אחת חדשה משום שלאמבטיה הקיימת שלכם עדיין ישנו פוטנציאל.

ראשית, אם האמבטיה שלכם "התחדשה" בסדקים קלים או בסימני חריטה, ישנה אפשרות לצפות אותה מחדש בתהליך צביעה כימי מתקדם. בסופו של התהליך האמבטיה שלכם תיראה כחדשה ותהיה עמידה בחומרי ניקוי ובפני החלקה.

אפשרות נוספת היא הלבשת אמבטיה. בתהליך זה מותקנת אמבטיית אקריל חדשה וקטנה יותר אל האמבטיה הקיימת. מדובר בתהליך זול ומהיר יותר באופן משמעותי.

גם האינסטלציה חשובה

ביצוע שיפוץ הוא זמן נהדר להבטיח לכם חדר עמיד וחזק עם מערכות אינסטלציה חזקות ועמידות. ראשית, חשוב להקפיד על איטום חדר הרחצה כדי למנוע נזילות (ובכך להימנע עם סכסוכי שכנים מיותרים, סמכו עלינו, זה לא נעים). בנוסף, בעת השיפוץ תוכלו לבקש מהשיפוצניק או מהאינסטלטור שיתקין לכם רשתות סינון בפתחי הניקוז וכך תצמצמו את האחוזים לסתימה. שימו לב, הגורמים הנפוצים ביותר לסתימות ביתיות הן הצטברויות של לכלוך, חלודה, שיערות, ניירות ועוד. אם טרם הוספתם לחדר הרחצה שלכם פח, חשוב מאוד לעשות זאת משום שכך אתם מצמצמים את האחוזים שהאשפה תיזרק אל תוך האסלה. 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה