גריל הגז שישמש אתכם בכל ימות השנה



החלום שלכם, מאז שאתם זוכרים את עצמכם, היה שיום אחד יהיה לכם בית עם גינה או עם מרפסת? אם כך, אתם בוודאי מאוד נרגשים היום, כאשר אתם עוברים לגור בבית החלומות הזה

אין ספק שאחד מהדברים שתרצו שיהיו לכם בחלק החיצוני של הבית זה גם גריל גז איכותי והגיע הזמן להבין שהבחירה הנכונה זה גריל גז של חברת וובר. אחד מהדברים שתמיד חוזרים על עצמם כאשר מדברים על גריל גז של חברת וובר האמריקאית, זו העובדה שהגרילים הללו מחזיקים מעמד לעשרות שנים. חשוב לדעת שזה באמת כך רק שעליכם גם לתחזק אותם ובעיקר לנקותם. לכן, אם כבר יש לכם גריל גז כזה, או שאתם עומדים לקנות אותו היום, כדאי שתדעו שיש שני סוגי ניקיונות שצריך לעשות: הניקיון היום יומי שעושים אחרי צליית אוכל על הגריל והניקיון התקופתי שכדאי לעשות לפני שמאחסנים את הוובר לקראת החורף.

 

איך מנקים את הוובר אחרי צליית בשר או דגים?

כפי שהזכרנו, מייד אחרי הצלייה אנחנו מאוד ממליצים לכם לנקות את הוובר והחדשות הטובות הן שזה בכלל לא ייקח לכם יותר מידי זמן. בסך הכול כל מה שעליכם לעשות זה רק לנקות את הרשתות של הגריל, פעולה שניתן לעשות בקלות בעזרת מברשת ייעודית של החברה היצרנית. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תקפידו לעשות זאת אחרי כל שימוש בגריל, הרי שחייו יוארכו פלאים והוא ימשיך לשמש אתכם גם אחרי שתגמרו לשלם את המשכנתא!

 

הניקיון התקופתי של הגריל

מעבר לניקיון הקבוע של הגריל, כדאי גם לנקות אותו פעם בכמה זמן בצורה יותר רצינית. לדוגמה, אם מדובר על תחילת העונה הקרה וברור לכם שכבר לא תעשו שימוש רב במנגל שלכם, עכשיו זה הזמן לנקות אותו ולאחסן אותו לכל החורף הקרוב. השאלה היא איך עושים זאת והתשובה אינה מורכבת כך שאין סיבה לחשש. כאשר הגריל קר יש להוציא את הרשת שלו ולנקות אותה היטב במים פושרים עם סבון כלים. מה שכן, אחרי הפעולה הזאת חשוב מאוד גם לייבש ביסודיות את הרשת הנקייה כי עדיף לאחסן אותה ייבשה לחלוטין. בנוסף לכך, יש להוציא את המשלושים, כלומר את מפזרי הלהבה, אשר נמצאים ישירות מעל המבערים ולנקות גם אותם במים פושרים וסבון כלים. בנוסף, מאוד מומלץ לבדוק שפתחי המבערים אינם סתומים בכל מיני שאריות מזון, בפיח או אולי בשומן ובמידה והם כן סתומים, יש לנקות אותם עם המברשת הייעודית של וובר. לפני אחסון גריל הגז שלכם חשוב מאוד גם לנקות את פנים הגריל משומן שרוף, משאריות של אוכל ומכל דבר אחר שאולי נמצא שם ולנקות את מגשית השומן עצמה.

 

מדוע חשוב לכסות את הגריל?

בין אם יש לכם גריל פחמים ובין אם החלטתם לבסוף, ובצדק, לקנות גריל גז, חשוב גם לכסות אותו כשהוא לא בשימוש. אומנם זה נכון שאם בכל יום מחדש אתם עושים "על האש" הרי שאין צורך לכסות אותו בצורה רצינית מידי אך במידה ואתם מנקים אותו עכשיו לקראת החורף, יש לשים לב לכיסוי. כיסוי מיוחד של חברת וובר זו הבחירה הנכונה שכן כיסויים כאלה טובים, הם עמידים מאוד ואינם עפים ברוח. בנוסף לכך, אפילו אחרי שאתם מכסים את הוובר כדאי מאוד לבדוק איפה אתם בוחרים להעמיד אותו שכן עדיף לבחור את המקום המוגן ביותר. לכן, אם יש לכם מחסן גדול שבו תוכלו לאחסן את גריל הגז זה עדיף אך במידה ולא, פשוט כדאי יהיה לבחור את המקום שהכי מוגן מרוחות ומגשמים חזקים. הכיסוי גם ימנע מחרקים לא נעימים להתקרב לגריל שלכם וזה אומר שמייד כאשר העונה החמה תחזור אלינו, תוכלו לעשות שימוש בגריל ללא כל צורך לנקות אותו.

חלקי החילוף לגריל הגז שלכם

אם במקרה קרה משהו לגריל ואתם רוצים לקנות רשתות צלייה חדשות, משולשים או מבערים, כדאי שתדעו שזה אפשרי. חברת וובר האגדית מייצרת חלקי חילוף איכותיים לכל סוגי הגרילים שלה כך שאין סיבה לחשוש וכל מה שעליכם לעשות זה רק לקנות את מה שחסר לכם. זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שאתם מכירים כבר קנו גריל גז של חברת וובר, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם?

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה