רצים שישתתפו במרתון ירושלים יוכלו להציע לארח בביתם רצים מחו"ל שיגיעו להשתתף באירוע הספורט הלאומי

תכירו את מיזם "guest runner" מיזם חברתי חדש לקראת מרתון "ווינר" ירושלים השמיני, שמציע למשתתפים הישראלים לארח בביתם תיירים רצים מהעולם, שיגיעו לקחת חלק במרתון הלאומי של ישראל.

מדובר ביוזמה חדשה של עיריית ירושלים ואגף הספורט,  במסגרתה תיפתח החל מהיום אפשרות לרצי מרתון מקומיים ובינלאומיים להיכנס לקטגוריית "guest runnerבעמוד הפייסבוק של  מרתון ירושלים, להשאיר פרטים כלליים כמארח או כאורח ואנשי ההפקה ייצרו קשר ראשוני באמצעות המייל בין שני הצדדים בדרך לחיבור הסופי בניהם.

הקידום של המיזם אל מול הרצים יעשה בעמוד הפייסבוק ובאתר מרתון ירושלים שתורגם לכ- 10 שפות שונות בניהן: צרפתית, סינית, איטלקית, גרמנית, ספרדית, ערבית ופורטוגזית.

לדברי איציק קורנפיין מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, "היוזמה נועדה לאפשר לרצי המרתון מחו"ל לחוות את ירושלים בצורה הכי מיוחדת שניתן, דרך התושבים החמים ומסבירי הפנים שלה. אני מזמין את תושבי ירושלים שעומדים לרוץ במרתון לפתוח את ביתם ואת ליבם ולקחת חלק בחוויה ייחודית של אירוח קולגה לריצה מהעולם".

נכון להיום 1,300 רצים מחו"ל הבטיחו את מקומם במרתון שיגיעו מ-47 מדינות ברחבי העולם. הצפי הוא כי במרתון ישתתפו מספר שיא של למעלה מ- 3,000 רצים מהעולם שיצטרפו לכ- 30,000 הישראלים.

מרתון "ווינר" ירושלים יתקיים בתאריך 9/3/2018, זו השנה השמינית לאירוע הספורט הבינלאומי שיצוין בסימן 70 שנים להקמת מדינת ישראל. המרתון השנה כולל שישה מקצים בהם מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות (800 מטר) לבעלי צרכים מיוחדים.

יצוין כי המרתון נבנה באופן שהינו סובב סביב אתרי המורשת והאתרים המיוחדים שהעיר ירושלים מציעה וכן מסלולים מאתגרים בשיפועים לאצנים התחרותיים.

 

תמונה: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה