כוכב בשכונה: בר טימור העניק את מדי המשחק לשחקני הנוער של קריית מנחם



כוכב הפועל "בנק יהב" ירושלים, בר טימור, הגיע ביום שישי האחרון לאולם הספורט בקריית מנחם לחלק לילדי הקבוצה המקומית חולצות משחק חדשות. קבוצת הנוער בקריית מנחם פועלת במסגרת פרויקט ONE TEAM של הפועל "בנק יהב" ירושלים והיורוליג

קבוצת הנוער בקריית מנחם הוא הפרויקט של מחלקת הנוער של הקבוצה בשיתוף בנק יהב. הפרויקטרץ מזה מספר שנים והצמיח שחקנים שהשתלבוביתר הקבוצות התחרותיות בירושלים שלמחלקת הנוער. השנה משחקים בקבוצת קריית מנחם 25 נערים, המגיעים לאימונים שבועיים קבועים. מאמן הקבוצה הוא תומר אסף, מאמן בעל ותק במחלקת הנוער. הרוב המוחלט של השחקנים הם נערים מבני העדה האתיופית, כולם תושבי מהשכונה.

ביום שישי האחרון השחקנים קיבלו את מדי המשחק הרשמיים שלהם. באירוע המרגש. כל שחקן קיבל שני סטים של מדי משחק בצבעים אדום ולבן, כששמו מופיע על המדים. בר טימור, שחילק להם את המדים, שוחח איתם על החשיבות של ההשקעה, המאמץ והעבודה קשה כדי להגיע להישגים, השתתף עימם באימון  ונתן להם פידבקים על עבודה נכונה בכדורסל.

בשנים האחרונות זוכה מחלקת הנוער של הפועל ירושלים לתמיכה משמעותית מבנק יהב, המאפשרת למחלקה להפעיל קבוצות נוער בשכונות מוחלשות בירושלים ואף להעניק תמיכהלשחקנים נבחרים. מדובר בפרויקט דגל בו משקיע הבנק מתוך רצון להעניק אופק והכוונה לבני נוער למען עתיד טוב יותר. ראוי לציין כי מתוך הקבוצה כבר צמחו כמה שחקנים מקצוענים, הפעילים בקבוצות כדורסל של מחלקת הנוער בירושלים.

 צילום: שחר רגב


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה