שביתה והפגנה בבית הספר אורט רמות בירושלים



כמחאה על סגירת התיכון הממלכתי היחידי בשכונת רמות, הפגינו והשביתו את הלימודים בביה"ס למשך שעה

תושבי ירושלים, ועד ההורים של תיכון אורט רמות ותנועת התעוררות בירושלים, הגיעו לבית הספר אורט רמות הבוקר (ד') קיימו הפגנה ושביתה במשך שעה, כמחאה נגד סגירת התיכון הממלכתי בשכונת רמות ולקיחת המבנה מהציבור הממלכתי. 


את ההפגנה והשביתה ערכו הגורמים לאחר אסיפת תושבים והפגנה שנערכה בעירייה.

הדרישות אותם מבקשים המוחים הנם שמירת המבנה הנוכחי שימשיך לשמש כתיכון ממלכתי, שמירה על תלמידי אורט רמות הנוכחיים בלי להעבירם לבית ספר אחר מחוץ לשכונה, לא להפקיר את שכונת רמות ולשמור על צביונה הציוני.


עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות העיר ירושלים אמר בהפגנה: "אנחנו עומדים עם ההורים ותושבי רמות ומחזקים אותם במאבק הצודק על חינוך ממלכתי ברמות. לא ייתכן שהסכם השכונות הכושל של ברקת ימשיך לדחוק את האוכלוסייה הציונית ולהביא לסגירת בתי ספר. 
ירושלים בראשותי תפעל אחרת. ניתן מענה לכל ילדי העיר אחד לצד השני ולא אחד על חשבון השני. נייצר חיים משותפים תוך שמירה על העוגנים של הציבור הממלכתי. אני מתכוון להחזיר את ירושלים למסלול הנכון".

אביבה משה, אמא לתלמיד בבית הספר: "אנו מאוד מאוכזבים מראש העיר ומקווים שברקת לא ישן בלילה, כמו שאנו לא ישנים. איך זה שלא נותנים מקום לשוחרים שמשרתים את המדינה? מבזה! אין לנו עם מי לדבר, מקווים שבית הספר לא ייסגר ואף יגדל.
לא ברור לי מדוע ברקת מעוניין להשקיע בבית ספר חדש כשיש בית ספר קיים".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה