האם עו"ד פלילי הוא איש מקצוע שיוכל לעזור לך?



כולנו חונכו על כך שצריך לשמור על החוקים, לא לפגוע באיש ולנסות להיות אנשים כמה שיותר טובים. עם זאת, כולנו גם יודעים לומר שהחיים יכולים לקחת אותנו לכל מיני כיוונים שלא תמיד תכננו מראש. לכן אפילו אדם שגרתי שתמיד היה רציני ועובד עלול למצוא את עצמו בהסתבכויות שונות, כמו לדוגמה סחר בסמים, שימוש בסמים או כל מיני עבירות אחרות.

 

מה עושה אדם נורמטיבי שפתאום נקלע לסיטואציה כזו ושהמשטרה גם תפסה אותו בשעת עבירה? אומנם זה הגיוני שהוא צריך יהיה לשלם על שעשה, אך האם תמיד העונש חייב להיות כמה שיותר חמור? או שאולי יש מקרים של נסיבות מקלות שיכולות להפחית את העונש? אם כל השאלות הללו מעסיקות אותך ואם גם אתה מוצא את עצמך היום בסיטואציה דומה, עורך דין לעניינים פליליים הוא איש המקצוע שלך. עו"ד פלילי יוכל לעזור לך לכל אורך הדרך ולא כדאי שתדחה את הפניה לאדם כזה.

איזה עו"ד פלילי כדאי לך לשכור?

כמו שאתה בוודאי יודע, בישראל לא חסרים עורכי דין. זה נכון בין אם אתה מחפש היום עורך דין לענייני פלילים ובין אם אתה מחפש עורך דין שמתמחה בכך תחום אחר. עם זאת, כמובן שיש אנשי מקצוע מומלצים יותר מאחרים ולכן, כשאתם בוחר לך עו"ד פלילי, כדאי שתבדוק:

  • מה הוותק שלו?
  • עד כמה הוא מקצועי?
  • האם יש לו מוניטין בתחום והאם הוא עו"ד ידוע?
  • האם הוא זמין ללקוחותיו תמיד?
  • מה השירות שהוא מבטיח לך?

לכל עורך דין שעוסק בענייני פלילים יש שיטות עבודה מעט שונות ולכן כדאי שתברר מראש אל מי בדיוק אתה פונה.

שכר טרחה שאפשר לעמוד בו

עוד דבר שכדאי לך לברר כשאתה מחפש עורך דין פלילי בתל אביב, זו כמובן השאלה כמה הוא יגבה ממך. זה שלכל עו"ד פלילי יש אפשרות לבקש כל סכום שהוא רוצה זה טוב ויפה אך בסופו של דבר רק אתה תחליט כמה הגיוני בעינך לשלם ובאיזה סכומים אתה יכול לעמוד. שים לב, בנוסף לכך, שאומנם עורך הדין יוכל לסייע לך ואולי אפילו להפחית בצורה משמעותית את העונש הצפוי לך, אך הוא לא יכול לשנות את העובדות. מה שנעשה כבר נעשה ואין ספק שתצטרך לתת על כך את הדין. מה שכן, עם עו"ד מוביל תוכל להקטין את העונש ולכן חשוב לפנות לאדם מקצועי משכמו ומעלה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה