לוחמי האש בירושלים, הגשימו את חלומו של דוד הקטן להפוך ללוחם אש

לפני מספר ימים, הגיעה בקשה לתחנה אזורית כבאות והצלה ירושלים, אודות ילד חמוד בשם דוד החולה במחלה קשה, שחלומו הגדול הוא,  להפוך ללוחם אש.

רל"שית מפקד התחנה הגב' אתי זקן נרתמה למשימה והזמינה את הילד ואחיו וכן את המלווים שלו מעמותת "להושיט יד" להגיע לתחנה.


כשהגיעו הילד ומלוויו לתחנה, קיבלו אותם בחום ובהתרגשות בפתח התחנה, מפקד התחנה טפסר אייל כהן קציני התחנה ולוחמי האש והזמינו את דוד להצטרף אליהם למגוון פעילויות.

בין שלל הפעילויות של לוחם האש שדוד התנסה בהם:
נסיעה בכבאית והפעלת צופרים ומהבהבים.
סיוע בכיבוי הדמייה של שריפה.
הפעלת מנוף גבהים וחילוץ באמצעותו.

הפעלת אמצעי חילוץ והצלה, הכרת רכבי הכיבוי והחילוץ הגדולים ופיקוד עליהם.

לאחר סיום הפעילויות וההתנסות המבצעית של דוד הקטן בתחנה ביחד עם לוחמי האש, הוזמן דוד הקטן ומלוויו מעמותת "להושיט יד" אל לשכת מפקד התחנה, שם העניק לו מפקד התחנה תעודה על השתתפות בפעילות התחנה, סיכת שירות מבצעי של לוחמי האש, וכן שלל מתנות והפתעות לדוד ולאחיו, מתנות שנרכשו בהשתתפות ארגון הכבאים בירושלים.

לאחר מכן, הזמין מפקד התחנה את דוד אל שולחן הפיקוד והסמיך אותו לפקד ליום אחד על לוחמי האש בירושלים.

בסיום היום המהנה והמרגש, הודה בהתרגשות דוד למפקד התחנה וללוחמי האש, על קבלת הפנים החמה, על הגשמת החלום ועל המתנות שהעניקו לו ואמר להם..."הגשמתם לי את החלום ושימחתם אותי מאוד". טפסר אייל כהן מפקד כבאות והצלה תחנה אזורית ירושלים: "התרגשתי מאוד לפגוש את דוד הקטן ולהגשים את חלומו להפוך ללוחם אש. לוחמי האש בירושלים מלבד הצלת החיים האדירה שהם עושים בפעילותם במשך כל השנה, תמיד נכונים וקשובים לתת את כל כולם למען הקהילה, המעורבות הגדולה של תחנות הכיבוי וההצלה בקהילה והיכולת לתת מענה לכל אדם בכל מצב, הם הכוח המניע שלנו" "אנחנו מאחלים לדוד היקר, רפואה שלמה ובריאות איתנה, וכפי שאמרתי לו בפגישה, מבחינתנו הוא חלק ממשפחת לוחמי האש והתחנה פתוחה בפניו בכל עת". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה