בכיר בעיריית ירושלים נעצר בחשד לשוחד



הבכיר ויזם לשעבר בכיר במשק הישראלי, נעצרו בחשד למרמה והפרת אמונים. איתם נעצרו שניים נוספים בצוהוריים הם יובאו לבית המשפט בראשון לציון לציון לדיון בהארכת מעצרם.מעירית י-ם נמסר כי הם אינם מכירים את הפרשה אך ישתפו פעולה ככל שידרשו.

הבוקר (שני) נעצרו ארבעה חשודים, בהם בכיר בעיריית ירושלים בחשד למעורבות בעבירות של שוחד, רמה והפרת אמונים, וגם בשימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס. 

על פי החשד, הבכיר קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם חקירות מס הכנסה תל אביב ברשות המסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה. ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה, בעקבות חשדות לעבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

מעיריית ירושלים נמסר:"עיריית ירושלים אינה מכירה את פרטי החקירה, אך כמובן תשתף פעולה באופן מלא וגורף עם משטרת ישראל ורשויות החוק ככל שתתבקש, כדי להגיע לחקר האמת ולמגר כל שחיתות ציבורית באם ישנה כזו ללא פשרות".



 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה