מתאורה והגברה לאימפריית רהיטים
14.09.21 / 15:36
סיפורו של דוד אדרי, בעלי רהיטי ׳קיבוץ השלושה׳ בירושלים
דוד אדרי, בעלי ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ בירושלים נולד וגדל בתל אביב. כיום מתגורר בהר-אדר, מושב בפאתי ירושלים. בן 46, נשוי לעדי ולהם שלושה בנים. עד גיל 28, שימש אדרי כבעליה של חברת הגברה ותאורה מצליחה שפעלה בענף האירועים וכיכבה בחתונות, אירועים עסקיים ומסיבות. חרף ההצלחה הגדולה, החליט אדרי להענות להצעה מפתה ולמכור את החברה כשהייתה בשיאה. אדרי עזב את הענף והמשיך לעבודה כשכיר בחברה לקידום מכירות, בה הכיר את עדי, שלאחר כשנתיים הפכה לרעייתו. העבודה כשכיר לא קסמה לאדרי שאיבד את הריגוש והחליט לקחת פסק זמן על מנת למצוא מקום בו הצבע ישוב ללחייו, ולאחר מספר חודשים, הוא הפך בצוותא עם חברו הטוב אלון ברוך לבעלי ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ בירושלים.
דוד, ספר לנו על רשת רהיטי קיבוץ השלושה
רשת רהיטי ׳קיבוץ השלושה׳ מונה שבעה סניפים, והבידול והיחודיות מתבטאת ביבוא, ייצור ושיווק שלנו בלבד. כשכאמור 90% מהמוצרים ניתנים להתאמה אישית עפ״י גודל, צבע, הגבהה ועוד. מאז הוקם הסניף הראשון ועד היום הקו נשאר זהה - איכות ללא פשרות, שירות ללא תחרות. אלו שני הגורמים שהיו וישארו העוגנים של קיבוץ השלושה.
איך הגעת לענף הרהיטים?
״בתקופה בה חיפשתי בסבלנות את מקום העבודה הנכון עבורי, הקים אביו של חברי הטוב, טירן, את ״רהיטי קיבוץ השלושה״, עסק שבתוך פרק זמן קצר הפך להצלחה. טירן הזמין אותי ואת אלון ברוך, שותפי היקר להגיע לסניף, להתרשם ולשקול אפשרות לפתוח סניף. לא משכנו זמן ועוד באותו היום הגענו כדי להתרשם. שאלנו על כל פרט ובתוך זמן קצר הגענו למסקנה שזה העסק שאנו רוצים לפתוח. זיהינו דרך, התחברנו מאוד וראינו ברהיטי קיבוץ השלושה עתיד שיתאים לנו מאוד מכל הבחינות. סיימנו את הפגישה ומי שלימים הפך לשותף שלי, אלון ברוך, אמר לי ״יאללה הולכים על זה״ ומספר חודשים לאחר מכן הפכנו יחד לבעלי ״רהיטי קיבוץ השלושה״ בירושלים.״
ואכן, העין החדה של אדרי וברוך זיהתה את הפוטנציאל והם מיהרו לממשו בשנת 2011, כשפתחו מתחם ענק ומרשים במיוחד של ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ במרכז בנית בתלפיות, ברחוב האומן 14 (מול רמי לוי)
איך בתוך עשור בלבד הפך העסק לכל כך בולט ודומיננטי בנוף הירושלמי?
״ראשית כל, בכל מקום בו אלון ואני עבדנו, דגלנו באיכות, אין לזה תחליף וכשלקוחות מבינים ששנים ארוכות אחרי שרכשו מוצרים, הם נראים חדשים ונשמרים היטב, הם מצביעים ברגליים וחוזרים למקום הבטוח עבורם, ולשמחתי, מרבית הלקוחות שלנו שמגיעים מכל רחבי ירושלים וסביבתה, הם לקוחות חוזרים. כשלקוח אומר לי שכל הריהוט לביתו נרכש מרהיטי קיבוץ השלושה, אני מתמלא בגאווה ומבין שהצלחנו ליצור את מה שראינו בחזוננו - משפחה גדולה של לקוחות שזוכה ליחס אישי מהצוות וממני. הם מקבלים ייעוץ מקצועי, והכוונה מדויקת עם הרבה סבלנות. כל אלו בתוספת אמון מלא מובילים לכך שאנו מצליחים לשמור על רף גבוה מאוד. עבורנו הלקוחות לפני הכל זו דרך חיים ולא עוד סלוגן.
מה מייחד את רהיטי קיבוץ השלושה בתלפיות?
״תיאום ציפיות מאוד ברור ומבחר רב שיתאים לכל טעם של אדם שייכנס לכאן. יש כאן גיוון אדיר ועשרות אלפי המשפחות שרוכשות מאיתנו יודעות מראש מה הן עתידות לקבל. הלקוח הוא השותף שלנו. אנו קשובים לו, מתייעצים איתו ומביאים תמיד לאולם התצוגה את העיצובים המרשימים ביותר והדגמים החדישים והטובים ביותר שישביעו את רצונו. יש כאן דואט מוצלח בינינו שמושתת על אמון ודרך ארוכה שאנו עוברים יחד.״
איך זה קורה בפועל?
״אנו עומדים בקשר הדוק עם מיטב מעצבי ומעצבות הפנים בישראל וזאת מכיוון שכיום רובם המכריע של האנשים שבונים בית, שוכרים מעצב/ת פנים. החיבור אליהם מסייע לנו להתאים את כלל הפריטים לצרכי הלקוחות. הלקוחות שומעים את דעתנו, אנו את דעתם, ״מיישרים קו״, וזה מקל על הליך המכירה, שכן הלקוח יאתר כאן במהרה את שחיפש ואת מה שמומלץ ע״י גורמי המקצוע שנושמים את הענף ויודעים מה הצבע שהוא צו השעה ומה עתיד להיות הרהיט שיעטר את סלון ביתם. בנוסֿף לכל אלו, מדי שנה אנו משקיעים בשיפוץ ושדרוג המקום מכיוון שמדובר באופנה ובאופנה חשוב לייצר התחדשות לעתים קרובות.״
אתם אישית בוחרים גם כן את המוצרים?
״בהחלט. כפי שהבנתם, אנו מכבדים מאוד את דעתם של מעצבי הפנים, הלקוחות וגורמי המקצוע האחרים, ובלתי אפשרי להפתיע אותנו, מאחר ובמהלך השנה אנו טסים לכל תערוכות הרהיטים המובחרות באיטליה, גרמניה, פולין וסין, על מנת להיות תמיד מעודכנים ולהביא ללקוחות את העיצובים החדשים והאטרקטיביים ביותר.״
הקשר ביניכם ללקוחות הוא באמת משהו יוצא דופן, איך מגיעים לכאלו יחסים?
״התשובה פשוטה, היישום מורכב. לקוח רוצה לדעת שהאנשים שמהם רכש והאמין זמינים עבורו גם לאחר שהליך המכירה הושלם. הידיעה שיש גורם זמין לשמוע על כל בעיה שצצה או דילמה היא בשורה של ממש עבור לקוח. אם יש צורך בהסבר טלפוני לבן/בת הזוג על כך שהספה שנרכשה היא הדגם הנכון ביותר בהתאם לנסיבות, אם יש תקלה כלשהי ואם גם אחרי ההזמנה יש התלבטות, תמיד הלקוח ימצא גורם אכפתי וסבלני מצד משפחת רהיטי קיבוץ השלושה. יתרה מכך, במקרים רבים שאנו מזהים מורכבות, אנו יוצרים קשר עם הלקוח כדי לשמוע על שביעות רצונו. כך מייצרים חווית קנייה.״
את עדי, אישתך, הכרת בטרם פתחת את העסק בירושלים, היא גם לוקחת חלק בעסק?
בהחלט. עדי אמונה על כל תחום השיווק בו אנו משקיעים רבות. היא תוספת כל משמעותית לאלון, לצוות ולי. היא מביאה יכולות יוצאות דופן לצד השיווקי ופירות ההצלחה של העשייה העניפה שלה מגיעים ובשפע. ואני מודה על השותפות שלנו, עדי משלימה אותי ואני אותה, הראייה הרוחבית והעבודה שלה מביאים פעמים רבות את הלקוחות הנה ואני מודה לאל שיש את עדי כאן.
מה תאחל לשנה החדשה?
״צוות רהיטי קיבוץ השלושה ירושלים - בנימין, חיים, רינה, אבי, אלון, עדי ואני מאחלים לכל בית ישראל, שנדע שנה טובה יותר מקודמתה. שתהא זו שנת בריאות ואושר, שמחה, שגשוג, פרנסה והצלחה, שנה של התחדשות, אחדות ואהבה בע״ה. מודים לכל הלקוחות שלנו על האמון בנו ומבטיחים כי גם בשנה הבאה נמשיך להצדיק את האמון שאתם נותנים בנו, להביא את הריהוט החדיש, האיכותי והמרשים ביותר ולהיות הבית שלכם לריהוט הבית.״