שירותי רילוקיישן מקלים תהליכי מעבר
01.04.21 / 08:29
תהליך רילוקיישן מוגדר בעקביות כאחד האירועים המורכבים בחיים, אלא אם כן מקפידים להזמין מראש שירותי רילוקיישן מחברה אמינה שיש לה מוניטין מצוין בתחום.

בבחירת חברת רילוקיישן אמינה, חשוב לקחת בחשבון ניסיון עתיר של החברה, ולהתרשם מלקוחות מרוצים שהזמינו וקיבלו שירותי רילוקיישן בארץ או בחו"ל. חברות לוגיסטיקה עובדות עם אנשים פרטיים, ארגונים וחברות ואנשי מקצוע אלו מתמחים בהובלת תכולת דירות ובתי עסקים דרך הים, האוויר או היבשה, כולל הטיפול בכל הניירת הדרושה.
שירותי רילוקיישן בהתאמה לצרכים שלכם
חברה שמספקת שירותי רילוקיישן מתאימה את תהליך המעבר לצרכים שלכם, ומסייעת לכם להעביר תכולת דירות או משרדים בכל רחבי הארץ. תחומי ההתמחות של החברה כוללים גם סיוע לאנשים שעוברים להתגורר ולעבוד בחו"ל, עם דאגה לכל פרטי המעבר.
אתם יכולים להתייחס לשירות זה כאל צוות שמלווה אתכם באופן אישי ומסייע לכם בתהליך בהתאמה אישית לצרכים שלכם. בין היתר, השירות כולל:
- הערכת צרכי המעבר והרכבת תוכנית מתאימה.
- בחירה באפשרות הובלה ואחסון בהתאם למורכבות המעבר.
- צוות עובדים, מובילים ומומחי רילוקיישן שבקיאים בכל הפרטים הלוגיסטיים הדרושים.
- הצוות מלווה אתכם עד שאתם מתמקמים בהצלחה במקום החדש.
- שירותי רילוקיישן כוללים גם סיוע לעובדים שעוברים לחיות ולעבוד בחו"ל עם הניירת המתאימה והטפסים שהם צריכים למלא מבחינת דרישות המדינה שאליה הם עוברים.
כדאי שיהיו לצידכם מומחים שבקיאים גם במיסים
חשוב להבין איך עובדים חוקי המיסים בארץ, ויותר מזה, חשוב להבין את חוקי המיסוי בחו"ל, כדי להימנע מתשלום מיסים כפולים או גרוע מכך, לא לשלם מיסים שאתם נדרשים לשלם, רק מפני שלא הייתם בקיאים בפרטים.
לכן, אם אתם מתכננים מעבר לחו"ל לתקופה ממושכת, חשוב לשכור שירותי רילוקיישן שכוללים גם טיפול בהיבט המיסוי למגורים ולעבודה במהלך השהות בחו"ל. השירות כולל גם טיפול במיסוי בארץ, אם מכרתם את הדירה לפני שעזבתם את הארץ, וטיפול בסגירה מוחלטת של חשבון הבנק שלכם, שלא יצבור עמלות.
יכול להיות, למשל, שאתם בכלל לא צריכים לשלם מיסים, למה לנחש אם אפשר לוודא?
אם אינכם מטפלים היטב בכל נושא המיסוי בארץ או בחו"ל, אתם עלולים למצוא את עצמכם נדרשים לשלם סכומים גבוהים ביותר עבור פיגור בתשלומי מיסים.
נציגי חברה שמספקת שירותי רילוקיישן מסבירים לכם גם מתי אתם פטורים מתשלום מיסים, אם למשל עברתם לחו"ל במסגרת העבודה או שהוזמנתם לחיות ולעבוד בחו"ל מטעם ארגון ממשלתי. כך או אחרת, נציגי החברה מלווים אתכם בכל שלב ומסייעים לכם גם להגיש ולמלא את הניירת הדרושה.
בשורה התחתונה, שירות הלקוחות צריך להיות לא פחות ממעולה
כשאתם בוחרים חברה שמספקת שירותי רילוקיישן, כדאי שתוודאו שבצוות החברה שבחרתם יש יועצים ייעודיים שיתפקדו כאנשי הקשר שילוו אתכם לאורך כל המסע שלכם, וינחו אתכם לגבי השלבים המרובים שאתם צריכים לעבור בתהליך, עם תקשורת מצוינת שמפשטת את התהליך ומקלה אותו.