תמונה ראשית

לאכול, להתפלל, לישון

$(function(){setImageBanner('de2349e8-32e1-4d48-9137-846d1bf9757a','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,42889,'Image','');})

כשכל זה הפך לשגרה שלנו בחודש האחרון איך מצליחים לחזור לשגרה האמיתית שלנו?

מועדים לשגרה שמח לכולנו!
בצאת החג הרביעי או החמישי או מי יודע כבר כמה ישבתי במרפסת עם אמא בבית בישוב. הסתכלנו על הירח ונהנינו מהאוויר לילה של חילופי עונות נקי עם בקבוק בירה ביד ושיחות סיכום על החג ששוב עבר ונגמר.

שניה הדר

עשינו זאת כמעט בכל צאת חג בחודש האחרון. "את קולטת שזהו? מתחילים מחדש?" אמרתי לה, והיא התחילה לדבר על השנה החדשה ועל ההתחלות החדשות שהולכות להיות בשנה החדשה שלנו הבאה עלינו לטובה אמן! ויסלח לי האל, אבל אני התעופפתי בראש עם המון מחשבות על השנה החדשה שמתחילה לה ועם השאלה הזאת בראש בזמן שהיא המשיכה לדבר.

הסתכלתי על הירח וחשבתי לעצמי "מעניין איך יהיה הפעם.." כי זהו, המשפט של "אחרי החגים.." כבר לא תקף יותר. זה רגע האמת הגיע הזמן להתחיל ולעשות את כל מה שדחינו לאחרי החגים. אין יותר משהו שקוטע את השגרה העמוסה של לקום כל בוקר כדי לעבוד, אולי להתאמן, לפגוש חברים, לצאת לבלות ולחכות שיגיע כבר הסופ"ש כדי שנוכל לנוח.

שמעתי הרבה חברים ואנשים שאמרו שהם מתגעגעים לשגרה ושהחגים כבר העמיסו עליהם. אני יכולה להבין- אני זוכרת כשאני חזרתי לשמור שבת היה לי קשה עם ההרגשה שאני לא עושה כלום במשך 25 שעות שלמות. רק אוכלת, ישנה ומתפללת. והחודש הזה שהיה כולו גדוש בכזה נוהל מלבד כיפור שהאוכל לא היה כלול בתוכו הוא משהו שלא פשוט להתרגל אליו בדור כמו שלנו שבו אם היית ולא צילמת כאילו לא היית. ואם לא היית פספסת. ואם פספסת אז מה נהיה איתך בנאדם? איך אתה מפספס כל כך הרבה?

אני לא שופטת, אני גם חלק מהדור הזה, אותי רק מפחיד שאולי פספסנו את הדבר העיקרי בחודש הזה שקיבלנו והוא ההזדמנות להתחיל מחדש. לא מהתחלה, מחדש. לא להעתיק את השגרה שהייתה לנו עד עכשיו, להוסיף לה. לא להיתקע על טעויות העבר לזרום עם הזדמנויות ההווה. להיות טובים יותר קודם כל לעצמנו. לדעת לסלוח בעיקר לעצמנו. יש לנו דף חדש ונקי, מה נכתוב בו? מה הוא יספר? לנו יש את ההזדמנות להוסיף דברים חדשים, הרגלים חדשים, הסתכלות חדשה לסיפור שלנו. והלוואי ולא נפספס את זה.

צילום: שניה הדר
מתחילים מבראשית. זה קורה בשבת הזאת. הכל נברא מחדש.. מה אנחנו נחליט לברוא מחדש בעולם האישי שלנו?
"מה זה? נרדמת?" אמא שלי קטעה לי פתאום את המחשבה שנשאבתי אליה..
"לא יפה שלי, סתם חשבתי על הבלוג השבוע.. אני לא יודעת מאיפה להתחיל".


באמת קשה לבחור במה להתחיל את הדף של השנה החדשה שלנו, אז אולי כדאי להתחיל ברשימת הדברים שעליהם נשמח לוותר בדף החדש.


אני שמחה לוותר על הספקות שצצות לי, על החוסר סבלנות שפתאום מתקיף אותי, על השפיטה העצמית, על המחסומים שלי, על הפחדים שלי מלהיכשל או לפספס..
ובמקום זה אני רוצה למלא את הדף שלי בביטחון בהחלטות שלי, בבחירות שלי, ביטחון בעצמי, באמונה שלי, בסבלנות עצומה, בקבלה עצמית, בזרימה חופשית ובאומץ לעשות. פשוט לעשות.

שניה הדר
במה אתם בוחרים למלא את הדף שלכם?

מקווה שהשנה שלכם התחילה כמו שצריך, ואתם מלאי אנרגיה חדשה וטובה. וגם אם השנה לא התחילה כמו שבאמת רציתם אז תזכרו שאנחנו מקבלים הזדמנות שניה בלי קשר לחגים 365 פעמים בשנה - קוראים לזה חצות.

תהיו טובים, תעשו את המקסימום שלכם ואני מאחלת לכם עוד הרבה ימים מלאים במנוחה, שלווה, אושר ואהבה אינסופיים.

ממני אליכם

עם המון אהבה, שניה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה