נעצרו חשודים בחשד לשחיתות במוסד חינוכי בעיר



חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז ירושלים עצרו אמש (שני) ארבעה גברים החשודים כי היו מעורבים באישור פיקטיבי של מאות תלמידים במוסד החינוכי החרדי "עוז מאיר" בשכונת סנהדריה בעיר - ועקב כך קיבלו תוספת של עשרות אלפי שקלים בחודש ממשרד החינוך. החשודים מודים בחשדות המיוחסים להם. בין העצורים - בכירים במשרד החינוך. מעצרו של אחד החשודים הוארך ב-3 ימים

 חוקרי מפלג ההונאה של מחוז ירושלים עצרו אתמול (שני) לחקירה 4 חשודים בחשד שקיבלו שוחד וטובות הנאה מהמוסד החינוכי החרדי "עוז מאיר" שבשכונת סנהדריה, ובאישור פיקטיבי של מאות תלמידים הלומדים בכיתות מתקדמות במוסד, לצורך הגדלת התקציב המוענק למוסד ממשרד החינוך מידי חודש.

שניים מהחשודים, המשמשים בתפקידים בכירים במשרד החינוך, היו מאשרים על פי החשד את הנתונים הכוזבים לגבי כמות התלמידים בכיתות - לצורך הגדלת התקציב בעשרות אלפי שקלים - ובתמורה היו מקבלים טובות הונאה ושוחד ממנהל המוסד ומורה נוסף המלמד בו. בין טובות ההנאה להן זכו המעורבים ניתן למצוא נסיעות לחו"ל, מדפסת לייזר ומכשיר טלפון נייד חדש. 

במשטרה יודעים לספר כי מעצר החשודים מגיע לאחר חקירה שנמשכה במשך מספר חודשים, וכי כעת בודקים במשטרה האם מוסדות נוספים בחינוך החרדי שותפים למעשי החשודים.

בחקירתם מודים החשודים בחשדות המיוחסים להם, ושלושה מהם שוחררו בתנאים מגבילים על ידי המשטרה. לפני שעה קלה, בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו של החשוד הרביעי בשלושה ימים.

ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא נמצא עדיין בחקירת משטרה ואנחנו מנועים מלהגיב כעת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה