רמי לוי סילק את חיתולי פמפרס מהמדף
27.02.12 / 10:47
הבעלים של רשת שיווק השקמה טוען: "המחיר שפרוקטר אנד גמבל רצו לגבות מאיתנו היה מאלץ אותנו למכור חיתולים במחיר של 45 שקל. זה לא התאים לנו"

רמי לוי, הבעלים של שיווק השקמה, אישר את המידע: "המחיר שפרוקטר אנד גמבל רצו לגבות מאיתנו היה מאלץ אותנו למכור לצרכנים חבילת חיתולי פמפרס במחיר של 45 שקל - וגם זאת, בלי שהיינו רושמים רווח. זה לא התאים לנו ולכן הורדנו את המותג מהמדפים".
לוי הוסיף כי "אם פרוקטר אנד גמבל יורידו את המחיר של פמפרס, נחזיר את המותג לרשת. אני מעריך שבסופו של דבר הם יעשו זאת, כי הם לא ירצו לוותר עלינו". לדבריו, "שאר מוצרי פרוקטר אנד גמבל ממשיכים להימכר ברשת כרגיל, ובין הצדדים לא קיים סכסוך מלבד חילוקי דעות על מחיר החיתולים".