חגיגות 4 שנים לתנועת "התעוררות"



שוק מחנה יהודה לבש השבוע צהוב ולא לכבוד בית"ר. תנועת התעוררות ציינה 4 שנות פעילות פוריות במסיבה שנמשכה עד לשעות הלילה הקטנות

צילום: נתנאל תבל
1,000 איש חגגו השבוע בשוק מחנה יהודה יומולדת 4 לתנועת התעוררות בירושלים.
השוק כולו 'לבש' צהוב, לכבוד 4 שנים של עשייה למען ירושלים ותושביה. אפרת אטון פעילה וותיקה של התעוררות וממארגני המסיבה אמרה כי: "לפי כמות הצעירים והצעירות הירושלמים שהגיעו לחגוג יחד עם התנועה, נוכחנו לראות שוב שירושלים היא עיר צעירה ובועטת, ועתידה עוד לפניה".

יוס ג'ייקובס מנכ"ל תנועת התעוררות בירושלים הוסיף כי: "מדהים לראות כמה צהוב, כמה אנרגיה וכמה אנשים שמקדישים את עצמם לעיר ירושלים, גם יודעים לחגוג ולשמוח ולהרים מסיבה מדהימה שסחפה את ההמונים (כולל לא מעט אורחים מחוץ לעיר) בחגיגה ירושלמית מרהיבה עד השעות הקטנות של הלילה."

מהתמונות של שני מתחמים שהתמלאו אט אט בציבור ירושלמי מכל הגילאים, קטנים כגדולים, ומכל המגזרים דתיים וחילוניים, היה אפשר לראות את שוק מחנה יהודה, אשר תנועת התעוררות שמה אותו על מפת התרבות העירונית עם אירועי 'פסטיבל הסיר' בשיא הדרו. עסקים פתוחים, להקות מופיעות, רקדניות  ורקדנים שרוקדים  ועוד הפתעות שהופיעו בהמשך הערב.

לסיכום 4 שנים של עשייה אמרה מירב כהן חברת מועצת העיר מסיעת התעוררות  וממקימי התנועה כי: "היה מרגש לחגוג יחד 4 שנים של עשייה למען העיר ירושלים. את התעוררות מרכיבים מאות אנשים שחולמים על ירושלים ופועלים למענה בהתנדבות ובאמונה גדולה. היה כיף גדול לפגוש את כולם ולהיזכר עד כמה הקבוצה הזו גדולה, חזקה ומגובשת. האתגרים שעומדים לפנינו עוד רבים, אבל בעבודה קשה הייתה לנו את הזכות להיות חלק ממהלכים חשובים בעיר, כגון: פתיחת חניון קרתא בשבת, שמירה על קולנוע לב סמדר, פעילות מפעל אינטל בשבתות, ארגון קבוצות רוכשים בתחום הדיור, הפקת אירועי תרבות במרחב הציבורי בעיר, הגדלת תקציבי הנוער ועוד.

עופר ברקוביץ' יו"ר תנועת התעוררות בירושלים ומייסד התנועה, כבר ידוע בכך שבכל מסיבה הוא תמיד האחרון שנשאר לחגוג סיכם את הערב ואמר כי: "היה ערב מיחד במינו, מלא באנרגיות של התחדשות, תקווה ואמונה בצדקת הדרך, שמראה על יציבותה והתחזקותה של התעוררות בירושלים. התעוררות חרטה על דגלה השארת הצעירים, וניכר כי היא ממשיכה לתת תקווה לצעירים אלו ולהפוך את חייהם בירושלים לטובים יותר.
נדמה לי שהרבה אנשים טובים, פעילים ומוכשרים בתחומים שונים, שלוקחים אחריות על מה שקורה סביבם נפגשו אתמול באירוע אחד, זה לא סתם. התעוררות נתנה ותמשיך לתת רוח גבית לכוחות החיוביים השונים בעיר, היא מאפשרת לפעול במסגרתה אך גם תומכת ומעודדת ארגונים ואנשים אחרים שפועלים למען ירושלים ציונית, פלורליסטית ויצרנית. הערב הזה הוקדש במיוחד לפעילי התנועה, שפועלים בהתנדבות מלאה בארבע השנים האחרונות בכל הכוח למען העיר שלנו."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה