דניאל מעוז העיר לתובע והוצא מאולם הדיונים



החשוד ברצח הוריו נאלץ לצאת מאולם הדיונים אחרי שהעיר מספר פעמים לתובע בשלב הסיכומים. החשוד ברצח הוריו תקף את התקשורת ואמר: "תנו חיבוק לרוצח". עו"ד קפלינסקי: "עמדתנו היא שהרצח היה מתוכנן"

שלב הסיכומים במשפט הרצח של נוח ונורית מעוז, יצא הבוקר לדרך בבית המשפט המחוזי בירושלים .
 

במהלך הדיון הורה השופט צבי סגל, לשוטרי שב"ס להוציא מאולם הדיונים את דניאל מעוז שהעיר מספר פעמים לתובע, עו"ד יובל קפלינסקי על דבריו. כשהוצא מבית המשפט צעק מעוז: "ניר מסכן? ההורים הם המסכנים, חתיכת אפס. הוא רוצח, תנו לו חיבוק."
 
דניאל מעוז שחשוד ברצח, החליט לפתוח את הדיון בהאשמת כלי התקשורת בסיקור לקוי של משפטו: "יש מספר עיתונאים ששכחו שהם כלבי השמירה של הדמוקרטיה", אמר מעוז, "יש כתבים ששכחו את תפקידם ולא שואלים איך זה שאחי, שהוא שוטר במשטרת ירושלים, נחקר שם. אני חף מפשע, הוא הרוצח."
 
עו"ד יובל קפלינסקי שמייצג את הפרקליטות הציג הבוקר מסמכים המעידים על ההפסדים הגבוהים של הנאשם בהימורים ואמר: "עמדתנו היא שהרצח היה מתוכנן. אנחנו נפתח בשאלה מי היה דניאל מעוז בשנים שלפני הרצח. נדבר על האישיות, היחסים בתוך משפחת מעוז על ההפסדים שדניאל צבר בעקבות פרשת ההימורים. כמובן שנזכיר את השוד המבוים ב-2008 ונדבר על השקרים שהנאשם נאלץ להפיץ מסיבות שונות".
 
על העובדה שדניאל מאשים את אחיו ברצח אמר עו"ד קפלינסקי: "גרסת "ניר הרוצח" מתרסקת אל מול התנהגותו של דניאל לפני ואחרי רצח ההורים. מדוע שניר ירצח את הוריו? מדוע משלווה מוחלטת הוא יבצע רצח כפול?"
 
עו"ד דוד ברהום, סניגורו של דניאל מעוז העלה לדוכן העדים את חברתו לשעבר של התאום, ניר, שהעידה לטובת ההגנה: " ניר ואני נפרדנו כי לא הייתה התאמה. הוא היה מטריד אותי, אחרי הפרידה נתקלתי בהתנהגויות מוזרות שלו. הוא היה מטריד אותי דרך הפייסבוק, דרך אנשים שאנחנו מכירים. הוא השתמש בחברתו החדשה כדי להשיג עליי מידע. הגשתי נגדו תלונה במח"ש שהוא ניסה להפליל אותי ברצח הוריו. הטריד אותי שרצחו את ההורים שלו והוא המשיך להתעסק בי. הוא היה יוצר דמויות פיקטיביות ומשיג עליי מידע בפייסבוק."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה