דניאל מעוז: "אוהב את הוריי ומתגעגע״



משפטו של דניאל מעוז התחדש בבית המשפט המחוזי. מעוז טוען שלפני מספר חודשים קיבל לתאו פתק ובו איומים על חייו, הפרקליטות טענה: "הוא ייצר ראייה". עו"ד ברהום: "זה תיק נסיבתי"

משפטו של דניאל מעוז התחדש הבוקר בבית המשפט המחוזי בעיר. מעוז טען כי לפני מספר חודשים הוכנס לתאו פתק ובו איומים על חייו אם ייעז לחשוף את זהותו של הרוצח האמיתי.
 

"לא אני כתבתי את הפתק. אחרי שקיבלתי אותו חששתי לחיי", סיפר החשוד בבית המשפט.
 
עו"ד יובל קפלינסקי שמייצג את הפרקליטות, נחשף לראשונה לטענות החדשות של מעוז ואמר: " אנחנו לא מתפלאים שדניאל יצר ראייה. הוא ניסה בעבר לטשטש ראיות אז אין הבדל בין ייצור לטשטוש."
 
עורך דין דוד ברהום, סניגורו של מעוז אמר:" יש בתיק הזה ספק משפטי שבגינו צריך לזכות את דניאל מעוז. זה תיק נסיבתי וזאת נקודת המוצא שלנו. אני מוכן להניח לצורך הדיון שדניאל מעוז הוא שותף ברצח. האם הוא גם תכנן וגם רצח? או שהוא רק תכנן, האם הוא שלט באנשים אחרים, האם הוא ביצע את העבירה יחד עם אחר, לא קיבלנו מענה לשאלות האלה." 
 
אחיו של דניאל מעוז, ניר, תמר וגיא נעדרו מהדיון וממרכז נוגה לנפגעי עבירה המייצגים את המשפחה נמסר: "שקריו הנמשכים של הנאשם הגדישו את הסאה. בני המשפחה מרגישים כי רוצחם של נורית ונוח שב ומתעלל בהם באכזריות אין קץ". 
 

בסיום אמר מעוז :״אני אוהב את הוריי ומתגעגע אליהם. לא רצחתי אותם״. החשוד ישלח בשבוע הקרוב לבדיקה פסיכיאטרית על פי הוראת בית המשפט. הדיון שתוכנן לשבוע הבא נקבע לתחילת חודש ספטמבר.

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה