אישום: תקפו ושדדו באכזריות נהגי מונית



כתב אישום הוגש לפני זמן קצר (ה') לבית המשפט המחוזי בעיר, נגד זיאד דנדיס ועבד אלחכי אבדאח, תושבי ירושלים ומרדה בני 20 ו- 21, בגין חטיפה, תקיפה ושוד של נהגי מונית. מעורב עיקרי בפרשה טרם נתפס

על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות הבוקר, הנאשמים קשרו קשר יחד עם שותף נוסף, איאד סמור, וביקשו לשדוד מוניות ולמוכרן בשטחי יהודה ושומרון. בחודש ינואר עלו הנאשמים ואיאד על מונית סמוך לתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב וביקשו מהנהג להסיעם לאבו גוש.

כאשר המונית הגיעה סמוך למחלף לטרון, איאד ביקש מנהג המונית, לעצור בצד. אז תקפו אותו הנאשמים ובהמשך נטלו חבל שהיה ברשותם וכרכו אותו סביב צווארו וניסו לכבול אותו. במקביל, אבדאח נכנס למושב הנהג והחל לנסוע לכיוון ירושלים. במהלך הנסיעה, ישבו דנדיס ואיאד על המתלונן, כאשר הם מכים אותו שוב ושוב.

כשהגיעו השלושה סמוך לקלנדיה, המשיכו לתקוף את הנהג, רוקנו את כיסיו ונמלטו עם המונית מהמקום. השלושה נמלטו תוך שהם נוטלים את הטלפון הנייד של המתלונן, שני מכשירי ניווט שהיו במונית ואת ארנקו שהכיל מסמכים אישיים וסכום כסף של כ- 1000 ש"ח.

דנדיס מואשם באירוע תקיפה נוסף, אותו ביצע עם איאד. השניים תקפו נהג מונית ביפו, והיכו אותו עד שאיבד את הכרתו, לאחר מכן החלו לנהוג במונית לכיוון ירושלים. משהגיעו לשכונת א-טור בעיר, עצרו את המונית והשליכו את הנהג על הקרקע. זאת לאחר, ששדדו ממנו רכוש יקר ערך ו-1200 שקלים במזומן.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים עד תם ההליכים, השניים יועמדו לדין בגין קשירת קשר לפשע, חטיפה, ושוד בנסיבות מחמירות. 

יש לציין כי איאד סמור טרם אותר.

צילום:פלאש90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה