תכנית "החודש ה-11" תפעל בכל גני הילדים בעיר



התכנית הייחודית לירושלים מפעילה את גני הילדים גם בחודש יולי במטרה להקל על ההורים במציאת מסגרות מוגנות ואיכותיות לילדים בחופשת הקיץ.

עיריית ירושלים תפעיל השנה את תכנית "החודש ה-11", המפעילה את גני הילדים גם בחודש יולי, בכל גני הילדים בירושלים. התכנית החלה כפיילוט לפני שלוש שנים בו השתתפו 12 גנים ובקיץ שעבר הורחבה התוכנית לכלל הגנים בירושלים.

התכנית מופעלת בשיתוף עם משרד החינוך וארגון עובדי העירייה, במטרה להקל על ההורים במציאת פתרונות איכותיים לילדים הצעירים מעבר לשעות הלימוד הפורמאליות ובכך לעודד משפחות צעירות לגור בירושלים.

ראש העיר ניר ברקת מציין: "תכנית החודש ה- 11 היא יוזמה עירונית ייחודית בירושלים המעניקה לתלמידים חודש נוסף בגני הילדים ומאפשרת פתרון איכותי וטוב להורים. אנחנו פועלים כל העת לקדם ולפתח את המשפחות הצעירות בעיר ולתת מענה לצרכיהם".

במסגרת תכנית "החודש ה-11" גן הילדים ימשיך לפעול בחודש יולי בין התאריכים1-30.7, ארבעה שבועות, 5 ימים בשבוע (ללא ימי שישי) בין השעות 7.30-13.30. בכל כיתה ניתן יהיה לפתוח צהרון, שיופעל על-ידי הצוות עד השעה 16:00 בתשלום נפרד.
הפעילות בחודש יולי תשמור על מסגרת הגן, הרגליו וסדר יומו ותותאם לרוח החופש הגדול. כך מערכת החינוך בגני הילדים מציעה להורים מסגרת לימודים בגן, עם צוות מוכר של עובדים ובחברת הילדים שלמדו במהלך השנה. במסגרת התוכנית ישולבו פעילויות העשרה וחוגים ואופי הפעילות יהיה מותאם לימי הקיץ.

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה