איך תראה הקואליציה החדשה?



יום אחרי הבחירות וכבר מנסים לחשב איך תיראה הקואליציה החדשה של מועצת העיר ירושלים. התעוררות הפתיעה עם ארבעה מנדטים, גם ישראל מאוחדת של אריה קינג תיכנס למועצה, אגודת ישראל כרגיל עם הרוב שמונה מנדטים

המרוץ לראשות העיר הסתיים עם נצחונו של ראש העיר הנוכחי, ניר ברקת. ברקת שזכה עם 51% אחוזים מהקולות, ניצח את משה ליאון, מועמד הליכוד ביתנו שהפסיד לברקת עם 45% אחוזים מהקולות בלבד.

המועמד השלישי והנוסף לראשות העיר, חיים אפשטיין הפסיד עם 3.52% אחוזים מכלל קולות המצביעים.

 
היום (יום ד') בשעות הצהריים יספרו קולות החיילים. אך עדיין הסיעות שהפתיעו וקיבלו לא מעט מנדטים כבר חוגגות ורוקדות את ריקוד הניצחון.

אין ספק שהפתעת הבחירות היא 'תנועת התעוררות', מי שהייתה בקדנציה הקודמת עם מנדט אחד בלבד, מסיימת את בחירות 2013 עם ארבעה מנדטים.
 
ירושלים בראשות, רחל עזריה נכנסת למועצה עם שני מנדטים בלבד, הליכוד ביתנו עם מנדט אחד, מרצ שחשבה שתכפיל את כוחה נותרת עם שני מנדטים. ואילו ירושלים תצליח של ניר ברקת יורדת לארבעה מנדטים בלבד (בקדנציה הקודמת קיבלה 6 מנדטים). הפלג הדתי- חרד בעיר עדיין מחזיק את הרוב כאשר אגודת ישראל מקבלת שמונה מנדטים, וש"ס חמישה מנדטים. בני תורה מסיימים עם מנדט אחד, וגם ירושלים מאוחדת בראשות אריה קינג של הימין הקיצוני, נכנסת למועצת העיר.
 
אז איך תיראה הקואליציה של סיעות מועצת העיר ירושלים בחמש שנים הקרובות?.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה