תשלום סלולרי ברכבת הקלה



אפליקציית HopOn ממשיכה להרחיב את פעילותה ומשיקה לראשונה בישראל תשלום סלולרי ברכבת הקלה בירושלים, במסגרת הרחבת השירות והפריסה ולאחר ארבעה פיילוטים מוצלחים עם מפעילי אוטובוסים ברחבי הארץ, חברת הסטארט אפ משיקה בימים אלו פיילוט חדשני ומהפכני עם הרכבת הקלה בירושלים אשר יפעל בכל הרכבות בעיר

הפיילוט מתחיל היום (יום ג') כאשר בשלב ראשון החברה תגייס נסיינים שישתמשו בשירות לצורך תיקוף הנסיעות שלהם ברכבת הקלה.
לנסיינים שישתתפו תממן
HopOn את הנסיעות ברכבת הקלה בתקופת הפיילוט. הכוונה היא שעם סיום הפיילוט, תרחיב חברת הסטארט אפ את בסיס המשתמשים שלה ותאפשר את השימוש באפליקציה לכלל הנוסעים שיהיו מעוניינים בכך.  

הרכבת הקלה בירושלים מופעלת ע"י חברת סיטיפס וכוללת צי רכבות אשר כל אחת מהן יכולה להכיל 500 נוסעים בו זמנית. הרכבת הקלה נחשבת כיום להצלחה גדולה עם היקף נוסעים ממוצע של כ- 130 אלף נסיעות ביום ברחבי העיר.

השימוש באפליקציה החדשה פשוט ונוח, תהליך ההרשמה מתבצע על ידי הזנת מספר הטלפון הסלולרי של הנוסע ומיד בעת ההזנה נשלח מסרון המכיל קוד אישור למשתמש אשר עליו להזין חזרה באפליקציה. בכל קרוןהתקינההחברה מדבקות הכוללות טכנולוגיה ייחודית באמצעותה מזהה המכשיר הסלולרי את פרטי הנסיעה, ומתבצע חיוב בהתאם.

יש לציין כי מדובר בפיילוט הראשון מסוגו בישראל, במסגרתו מתבצע תשלום סלולארי ברכבת. עד כה התרכזו הניסויים באוטובוסים וכעת מתרחב התשלום הסלולארי גם לאמצעי תחבורה נוסף.

סיטיפס הינה המפעילה החמישיתבה נערך הפיילוט החדשני.בין המפעילות הקיימות ניתן למצואאת חברות "דן", "קווים", "מטרודן" בבאר שבעו"רמה" ברמת הגולן.

דויד מזומן, ממייסדי HopOn מסר: "אנונרגשים ומברכים על הרחבה נוספת של הטכנולוגיה החדשנית שפיתחנו גם לרכבת הקלה בירושלים. מדובר בפריצת דרך וכניסה ראשונה לעולם הרכבות.באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת אותה מציעה HopOnאנו מביאים את המהפכה לעולם התחבורה הציבורית בישראל ובעולם. לא רחוק היום בו כולנו נוכל לשלם באוטובוסים בלחיצת כפתור פשוטה בכל אפיקי התחבורה".

שי איזנברג, סמנכ"ל תפעול ושירות בסיטיפס:"סיטיפס הביאה לירושלים תחבורה ציבורית מתקדמת ומודרנית ואך טבעי שנקדם אפשרויות טכנולוגיות חדשות שיקלו על ציבור הנוסעים ברכבת הקלה"

HopOn נוסדה על ידי היזמים עופר סיני (30) ודויד מזומן (30) לשעבר רואי חשבון בפירמות רו"ח KPMG ו-PWC.  בחברת הסטארט אפ התל-אביבית מועסקים כיום כ-12 עובדים בצוותי הפיתוח.

תמונה: flash 90 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה