שנתיים מאסר נגזרו על קבלן משנה של 'עמידר' ועיריית י-ם בגין עבירות מס



בית משפט השלום גזר עונש של שנתיים מאסר, חצי שנת מאסר על תנאי ותשלום קנס של 50,000 ₪ על קבלן מאזור ירושלים שהנפיק חשבוניות פיקטיביות בסך של כ-1.1 מיליון ₪ במטרה להעלים הכנסות

ראתב סלמאן, בן 52 מעין נקובא (כפר הסמוך לאבו-גוש), נעצר בשנת 2005 על ידי חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום לאחר ששמו עלה במהלך חקירה אחרת. מהחקירה עלה כי סלמאן עבד כקבלן משנה של קבלנים שביצעו עבודות עבור עיריית ירושלים וחברת 'עמידר' ועל מנת להתחמק מתשלום מסים, עבד ללא דיווח לרשות המסים במשך ארבע שנים. על מנת לאפשר קבלת תשלום על עבודתו תוך כדי התחמקות מגילוי על ידי רשויות המסים, נהג לנפק חשבוניות מס פיקטיביות על שם חברות שונות למקבלי השירותים ואף לספק מסמכים שלהן כאשר נתבקש להציג אישור ניכוי מס במקור ומסכים דומים.

סגנית נשיא בית משפט השלום בירושלים, כב' השופטת חגית מאק-קלמנוביץ, גזרה בשבוע שעבר עונש של שתי שנות מאסר, חצי שנת מאסר על תנאי ותשלום קנס של 50,000 ₪ על קבלן מאזור ירושלים שהנפיק חשבוניות פיקטיביות בסך של כ-1.1 מיליון ₪ במטרה להעלים הכנסות, זאת נוסף לתשלומים שביצע לרשות המסים לאחר שהוצאה לו שומה מתוקנת עם גילוי המידע החדש. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד ערן בנאי מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. 

ברשות המסים ביקשו לברך על החמרת הענישה בתחום העלמת ההכנסות ועל ההרתעה מביצוע עבירות מס – קטנות כגדולות.

 

אילוסטרציה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה