כתב אישום: תושב בית שמש מואשם ברצח אשתו



פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (יום ה') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד סלומון רדאי, תושב בית שמש בן 43, בגין רצח בת זוגו, ניסיון רצח והצתה. הנאשם ביצע את הרצח בשנת 2003

על פי כתב האישום, בין השנים 2001-2003 היה הנאשם בן זוגה של פוקטה בוגלה ז"ל. לאור חשדו של הנאשם במנוחה כי היא בוגדת בו ועוסקת בזנות, היה נוהג להכותה תוך שהוא גורם לה חבלות בגופה. במועד שאינו ידוע, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לרצוח את המנוחה ולצורך כך הצטייד מראש בכפפות.

בתאריך 26.4.03 בשעות הערב עת שהו הנאשם והמנוחה בירושלים, ובמסגרת תוכניתו להמית את המנוחה, נסעו הנאשם והמנוחה לקבר השיח' הסמוך לאתר הקרוואנים בגבעת המטוס בירושלים. בהגיעם למקום, הכה ודקר הנאשם את המנוחה והותיר את גופתה זרוקה במקום.

זמן קצר לאחר הרצח, נעצר ונחקר הנאשם על ידי המשטרה בחשד לביצוע הרצח. כעבור חודש, משלא נמצאו די ראיות להעמידו לדין, שוחרר הנאשם ממעצר.

על פי האישום השני, במהלך שנת 2009, במסגרת חקירה סמויה נגד הנאשם, הופעל מולו סוכן משטרתי, בעת שהשניים ריצו עונשי מאסר בכלא. בהוראת מפעיליו, אמר הסוכן לנאשם, בכזב, כי הוא מעוניין לשרוף רכב של אדם אחר, אשר מסוכסך עם הסוכן, וביקש ממנו להצטרף אליו ולסייע לו בשריפת הרכב. הנאשם נענה להצעה ובתאריך 27.5.14 סייע לסוכן ובתמורה קיבל סכום של 2,000 ש"ח.

אישום נוסף מייחס לנאשם כי בתאריך 25.6.14 הטמין מטען דמה הנחזה למטען חבלה במטרה לגרום למותו של אחר, לאחר שהסכים לבקשתו של הסוכן.

החקירה בוצעה ע"י ימ"ר ירושלים שבמשטרת מחוז ירושלים.

 

תמונה: flash 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה