ראש השנה: 90% תפוסה במלונות בירושלים



חג שמח למלונות: תעשיית התיירות נמצאת במשבר בתקופה האחרונה זאת בעקבות מבצע צוק איתן, אך חגי תשרי הביאו עימם בשורה מתוקה כאשר התפוסות במלונות בישראל צפויות להיות גבוהות וזאת בזכות תיירות הפנים

מהנתונים, שמפרסמת היום (יום ב') התאחדות המלונות בישראל, עולה כי בראש השנה צפויה תפוסות מלאות של 100% בקירוב במלונות אילת, ים המלח, חיפה ובצפון.  בירושלים צפויה התפוסה לעמוד כ- 90%, בנתניה: על כ- 85% , בהרצליה לחצות את ה- 70%, ואילו בתל אביב, שמתבססת באופן מסורתי פחות על תיירות הפנים, צפויה התפוסה לעמוד על כ- 60% בראש השנה.
אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "התפוסות בחגי תשרי צפויות להיות גבוהות בזכות תיירות הפנים. טוב שהגיעו חגי תשרי בתקופה שבה תעשיית התיירות נמצאת במשבר בעקבות מבצע 'צוק איתן'".
 

גם השנה בראש השנה ובסוכות, המלונות יתמלאו באורחים ישראלים שמבקשים לנפוש בארץ ולהנות. בהמשך, בסוכות, צפויה להמשיך המגמה, עם למעלה מ- 90% תפוסה במלונות אילת וים המלח, למעלה מ- 80% בחיפה, כ- 80% - 70% בירושלים, כ- 50% בתל אביב, בהרצליה ובנתניה.
גונן מוסיף : "התפוסות הגבוהות הן זמניות ומבחינה זו מדובר במראית עין בלבד. רגע אחרי החגים צפויים בתי המלון ברוב אזורי הארץ להיוותר עם תפוסות נמוכות מאוד. באופן מסורתי מתבססים בתי המלון בעונות הסתיו והחורף על התיירות הנכנסת. השנה, במבצע 'צוק איתן' התקבלו ביטולים לחודשים הבאים, ולדאבוננו, גם בימים אלה, קצב כניסת הזמנות חדשות – מועט ואיטי. נוסף על כך, גם אזהרות הנוסע של ממשלת ארה"ב לגבי ישראל – לא תורמות להחזרת תנועת התיירות הנכנסת. רק קמפיין שיווקי נרחב בעולם של מדינת ישראל יצמצם את המשבר. בימים אלה, האתגר הגדול שלנו הוא להצליח לשמר עובדים ולהימנע ככל הניתן מפיטורים בתקופה שתבוא אחרי החגים, שבמהלכה יאלצו המלונות להתאים את ההוצאות להכנסות".
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה